تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 16:48
کد خبر : 67449

فرماندار رشت تاکید کرد؛ خدمت‌رسانی به مردم به هر دلیلی نباید متوقف شود

فرماندار رشت تاکید کرد؛ خدمت‌رسانی به مردم به هر دلیلی نباید متوقف شود

جارستان: فرماندار شهرستان رشت گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم فرایند خدمت رسانی به مردم، به هر دلیلی متوقف شود و قانون، باید مبنای همه امور باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ مهندس علی فتح‌اللهی در جلسه شورای معاونین فرمانداری اظهار داشت: نباید فرایند خدمت رسانی به مردم فدای اختلافات بین اداره

جارستان: فرماندار شهرستان رشت گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم فرایند خدمت رسانی به مردم، به هر دلیلی متوقف شود و قانون، باید مبنای همه امور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ مهندس علی فتح‌اللهی در جلسه شورای معاونین فرمانداری اظهار داشت: نباید فرایند خدمت رسانی به مردم فدای اختلافات بین اداره ها شود و رفع مسائل بین سازمانی ، باید از مجرای فرمانداری پیگیری و قانون مبنای عمل باشد.
وی وظیفه و رسالت اصلی همه اداره ها را خدمتگزاری به مردم دانست و ادامه داد: تمامی مدیران وظیفه دارند با هم افزایی ، برای ارائه خدمت شایسته به مردم اهتمام ورزند و در این راستا ، همه اداره ها موظفند به یکدیگر کمک کنند.
فرماندار شهرستان رشت هم افزایی بین ادارات و دستگاه ها در سطح شهرستان را موجب تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم خواند و تاکید کرد: مسئولان از همه ظرفیت ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم بهره گرفته و لحظه ای غفلت نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.