تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1399 - 20:32
کد خبر : 67352

سرپرست پلیس راه گیلان: دستگیری سارقی که با پرتاب میخ ۳ شعبه قصد فرار داشت

سرپرست پلیس راه گیلان: دستگیری سارقی که با پرتاب میخ ۳ شعبه قصد فرار داشت

جارستان: گیلان سرپرست پلیس راه گیلان از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی و دستگیری سارق سابقه‌دار که با پرتاب میخ سه شعبه و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت، خبر داد. سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کنترل نامحسوس پلیس راه استان حین گشت‌زنی

جارستان: گیلان سرپرست پلیس راه گیلان از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی و دستگیری سارق سابقه‌دار که با پرتاب میخ سه شعبه و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت، خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کنترل نامحسوس پلیس راه استان حین گشت‌زنی در محور رشت به انزلی تقاطع طالب‌آباد، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به وی فرمان ایست دادند.

این مقام انتظامی افزود: راننده سواری پژو به فرمان ایست پلیس توجه نکرده و با ادامه مسیر به وسیله پرتاب میخ‌های سه شعبه و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت که پس از طی مسافتی حدودا دو کیلومتری خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد، سواری پژو ۴۰۵ سرقتی و پلاک آن نیز متعلق به خودرو دیگری است، گفت: در بازرسی از این خودرو یک جفت پلاک دیگر که آن هم متعلق به خودرو دیگری بود، کشف شد.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: در بررسی‌ فنی قطعات وسیله نقلیه مذکور معلوم شد که موتور آن که از ارکان اصلی خودرو محسوب می‌شود به صورت کاملا حرفه‌ای با موتور یک دستگاه سواری زانتیا تعویض شده است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: خودروی سرقتی به پارکینگ منتقل و سارق ۳۵ ساله سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی حسن رود تحویل داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.