تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1399 - 18:41
کد خبر : 67342

کلید ۳ باب مسکن مددجویی در انزلی به صاحبان آن تحویل شد

کلید ۳ باب مسکن مددجویی در انزلی به صاحبان آن تحویل شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرانزلی از تحویل کلید سه باب مسکن مددجویی به صاحبان آن در روستای بشمن این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی روز یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت خیرین شهرستان بندرانزلی و تلاش گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرانزلی از تحویل کلید سه باب مسکن مددجویی به صاحبان آن در روستای بشمن این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی روز یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت خیرین شهرستان بندرانزلی و تلاش گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان سه باب منزل مسکونی مددجویی تحویل صاحبان آن شد.

وی افزود: این واحد های مسکونی هر یک به مساحت ۵۰ متر مربع و بر اساس پروانه ساخت کمیته امداد ساخته شد.

سرهنگ صفاتی ادامه داد: برای ساخت هر باب از این واحدهای مسکونی ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۱۰۰ میلیون ریال از این مبلغ ، آورده مددجو بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۲ واحد مسکونی مددجویی توسط نیروهای جهادی این ناحیه ساخته شده و ۲ واحد جدید دیگر از این واحد های مسکونی در هفته های آینده واگذار می شود.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.