تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 22:40
کد خبر : 67098

زمان قرعه کشی کوییک اس ، شاهین ، ساینا اس سایپا اعلام شد + پیش پرداخت

زمان قرعه کشی کوییک اس ، شاهین ، ساینا اس سایپا اعلام شد + پیش پرداخت

جارستان به نقل از رکنا؛ مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش سه محصول سایپا روز ۲۸ تیرماه جاری برگزار خواهد شد. سایپا به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت رسانده بود در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان

جارستان به نقل از رکنا؛ مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش سه محصول سایپا روز ۲۸ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

سایپا به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت رسانده بود در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط جدید پیش فروش یکساله محصولات گروه سایپا از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی انجام خواهد شد.

در این طرح پیش فروش سه محصول شاهین، کوییک اس و ساینا اس از سوی شرکت سایپا انجام شد و حالا قرار است در روز شنبه ۲۸ تیرماه جاری مراسم قرعه کشی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی این خودروها انجام شود.

محصولات پیش فروش + قیمت
در طرح پیش فروش مورد اشاره، خودرو شاهین با پیش‌ پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه ۹۹، ” کوییک اس ” با پیش‌ پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ” ساینا اس ” با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.