تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 21:19
کد خبر : 67086

۱۵۰۰ مشترک روستایی از افزایش ظرفیت تولید آب سیاهکل بهره مند شدند

۱۵۰۰ مشترک روستایی از افزایش ظرفیت تولید آب سیاهکل بهره مند شدند

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر امور آبفای سیاهکل از تعویض و تقویت الکتروپمپ شناور مجتمع چاکرود و راه اندازی مجدد و اتصال آن به شبکه آبرسانی این مجتمع شامل روستاهای پیرکوه سفلی ، پیر کوه علیا ، بنه زمین ، کلاک و ملامحله خبر داد. مقداد

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر امور آبفای سیاهکل از تعویض و تقویت الکتروپمپ شناور مجتمع چاکرود و راه اندازی مجدد و اتصال آن به شبکه آبرسانی این مجتمع شامل روستاهای پیرکوه سفلی ، پیر کوه علیا ، بنه زمین ، کلاک و ملامحله خبر داد.

مقداد ابراهیمی ثابت با اعلام این خبر افزود: با توجه به افت فشار آب در این روستاها و بررسی واحد بهره برداری از پمپاژ آب شرب مجتمع چاکرود و مشاهده کاهش آبدهی پمپ شناور این مجتمع، نسبت به تعویض و ارتقاء پمپاژ این مجتمع به الکتروموتور ۶۲.۵  کیلووات و پمپ شناور ۳۴۵.۸ اقدام شد.

وی در ادامه گفت: عملیات تعویض پمپاژ ۱۰ ساعت بطول انجامید و پس از مراحل تست و تخلیه، با آبدهی حدود ۱۸ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد که مشکل افت فشار آب ۱۵۰۰ مشترک روستاهای پیرکوه سفلی، پیرکوه علیا، بنه زمین، کلاک و ملامحله مرتفع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.