تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 19:36
کد خبر : 66958

با استعفای سرمربی داماش مخالفت شد

با استعفای سرمربی داماش مخالفت شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ از سوی مسئولان استانداری گیلان با استعفای مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلانیان مخالفت شد. مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلانیان روز چهارشنبه در مصاحبه ای در رشت اظهار داشت: طی جلسه ای در استانداری گیلان ، با استعفای مازیار ربیعی‌فر از سرمربیگری داماش مخالفت شد. میثم محبوب افزود: محمود

جارستان به نقل از ایرنا؛ از سوی مسئولان استانداری گیلان با استعفای مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلانیان مخالفت شد.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلانیان روز چهارشنبه در مصاحبه ای در رشت اظهار داشت: طی جلسه ای در استانداری گیلان ، با استعفای مازیار ربیعی‌فر از سرمربیگری داماش مخالفت شد.

میثم محبوب افزود: محمود قاسم نژاد معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با استعفای سرمربی تیم فوتبال داماش در شرایط حساس کنونی مخالفت کرد تا به این ترتیب همچنان هدایت لاجوردی‌پوشان بر عهده مازیار ربیعی‌فر باشد.

وی ادامه داد: تصمیم معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در خصوص وضعیت کادرفنی داماش گیلانیان در حالی انجام شد که این امر وجاهت قانونی دارد چون حدود دو هفته گذشته مدیران باشگاه داماش طی نامه ای رسمی، این تیم پرطرفدار گیلانی را به بالاترین نهاد اجرایی استان ( استانداری گیلان ) سپرده و از ادامه تیمداری صرف نظر کردند.

تیم فوتبال داماش گیلانیان دوشنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت که در نهایت با حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که در پایان این دیدار، مازیار ربیعی فر سرمربی داماش از سمت خود استعفا داد.

تیم فوتبال داماش گیلانیان در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور نیز باید شنبه هفته آینده ۲۸ تیرماه در دیداری حساس و در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی سپیدرود قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.