تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 17:22
کد خبر : 66934

دکتر دلخوش: منابع آبی پشت سدها نیاز کشاورزان گیلانی را تامین می‌کند

دکتر دلخوش: منابع آبی پشت سدها نیاز کشاورزان گیلانی را تامین می‌کند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: منابع آبی پشت سدها در گیلان و منجیل نیاز کشاورزان استان را تامین می‌کند اما به دلیل ضعف در زمینه سیستم‌های کانال کشی نیمی از این نیاز توسط منابع آبی پشت سدها برطرف می‌شود. سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در خصوص

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: منابع آبی پشت سدها در گیلان و منجیل نیاز کشاورزان استان را تامین می‌کند اما به دلیل ضعف در زمینه سیستم‌های کانال کشی نیمی از این نیاز توسط منابع آبی پشت سدها برطرف می‌شود.

سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در خصوص بحران آبی کشاورزان استان گیلان، گفت: کشاورزان استان گیلان در حال حاضر و فصل فعلی با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات جدی در این زمینه دارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید با انجام برخی از اقدامات مشکل تامین آب کشاورزان را برطرف کند، عنوان کرد: با ایجاد شیب منفی تالاب‌ها به سمت مزارع، ساماندهی رودخانه‌ها نهرها و کنال‌های با استفاده از بیل مکانیکی و در شرایط بسیار حساس با بازکردن درب چاه‌های آب شرب می‌توان با بحران موجود در زمینه آب کشاورزی مقابله کرد.

دلخوش با اشاره به اینکه باید از منابع آبی موجود در پشت سدها به درستی استفاده شود، افزود: منابع آبی پشت سدها در گیلان و منجیل نیاز کشاورزان استان را تامین می‌کند اما به دلیل ضعف در زمینه سیستم‌های کنال کشی نیمی از این نیاز توسط منابع آبی پشت سدها برطرف می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از کشاورزان به صورت جدی حمایت کنیم، عنوان کرد: باید دسترسی کشاورزان به نهاده‌های مورد نیاز و آب آسان‌تر شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.