تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 13:33
کد خبر : 66921

دادستان انزلی: اماکن عمومی ناقض اصول بهداشتی پلمب موقت شود

دادستان انزلی: اماکن عمومی ناقض اصول بهداشتی پلمب موقت شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی گفت: قهوه خانه ها و اماکن عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب موقت شوند. سید رحمان سید زاده صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای بندرانزلی اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان بندرانزلی از سوی

جارستان به نقل از ایرنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی گفت: قهوه خانه ها و اماکن عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب موقت شوند.

سید رحمان سید زاده صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای بندرانزلی اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان بندرانزلی از سوی همه مردم و مسئولان مربوطه و سمن ها و گروه های مردمی تلاش های بسیار خوبی صورت گرفت.

وی افزود: متاسفانه شروع پیک دوم شیوع ویروس کرونا در حالی است که مردم و خصوصا کادر درمان خسته هستند.

سید زاده با تاکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر اداره صنعت و معدن و تجارت بندرانزلی برای تولید و عرضه ماسک در شهرستان افزود: معتقدم تنها بازرسی و تذکر و برخورد با متخلفان کفایت نمی کند چون بیش از ۹۰ درصد از بازرسی ها خروجی ندارد.

***از تجهیزات تولید داخلی برای مقابله با کرونا استفاده شود

امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه با تشکر از همه تلاش های مسئولان و کارد درمان و همراهی مردم برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از شواهد امر پیداست که این ویروس رفتنی نیست و باید با این بیماری زندگی کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: باید علاوه بر بهره گیری هرچه بهتر از تجهیزات لازم ، آگاهی سازی و اطلاع رسانی صحیح به مردم در راستای پیشگیری از ابتلای به این بیماری در دستور کار مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم به ناچار باید به عنوان یک رفتار زیستی و اجتماعی آن را بپذیرند ادامه داد: خوشبختانه در سطح کشور در خصوص تشخیص، اقدامات خوبی انجام شده و تجهیزات مفیدی نیز تولید و حتی به تجاری سازی و صادرات رسیده که مسئولان امر باید از این تجهیزات تولید داخل برای مقابله با کرونا بهره گیرند.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر لزوم آگاهی سازی و اطلاع رسانی همه جانبه به مردم در خصوص ضرورت استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاکید کرد: مراکز عمومی هم از تجهیزات ایمنی تولید شده در داخل کشور برای پیشگیری و مراقبت از جان مردم استفاده کنند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.