تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 12:03
کد خبر : 66797

ایجاد ۱۵۸ فرصت شغلی با افتتاح طرح های هفته بهزیستی در گیلان

ایجاد ۱۵۸ فرصت شغلی با افتتاح طرح های هفته بهزیستی در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با افتتاح طرح های اشتغالزایی به مناسبت هفته بهزیستی در این استان ۱۵۸ فرصت شغلی ایجاد می شود. دکتر حسین نحوی نژاد روز سه شنبه اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۶ طرح با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با افتتاح طرح های اشتغالزایی به مناسبت هفته بهزیستی در این استان ۱۵۸ فرصت شغلی ایجاد می شود.

دکتر حسین نحوی نژاد روز سه شنبه اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۶ طرح با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود : ارایه خدمات مشاوره ای رایگان توسط مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی، ارایه خدمات توانبخشی رایگان در مراکز دولتی بهزیستی، افتتاح نمایشگاه تولیدات توانخواهان، مانور اورژانس اجتماعی، نشست بصیرتی عفاف و حجاب ، تحکیم خانواده و کاهش آسیب اجتماعی و نشست تخصصی با عنوان عفاف و حجاب، تحکیم خانواده و عامل کاهش آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های هفته بهزیستی در استان گیلان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده “شاخه زیتون” در رشت به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی خاطر نشان کرد: در مراکز رفاه کودک و خانواده، کودکان به صورت تمام وقت، ساعتی و پاره وقت نگهداری می شوند.

وی افتتاح گروه همیار با تولیدات تجهیزات بیمارستانی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی در استان گیلان عنوان و اضافه کرد: در هفته بهزیستی همایش تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی و فعالان عرصه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز اتیسم ” امید زندگی”” در گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار داشت: این مرکز با سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان بخش خصوصی در زمینی به ابعاد ۲۰۰ مترمربع با شش اتاق مجزا به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه با افتتاح این مرکز برای ۱۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده، خاطر نشان کرد: مرکز اتیسم امید زندگی تنها مرکز نگهداری در این استان است.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی است، شعار امسال این هفته “شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده “نام گرفته است.

بر اساس آخرین آمار؛ ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.