تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 10:58
کد خبر : 66791

تشکیل پرونده به ارزش افزون بر ۶ میلیارد ریال برای متخلفان اقتصادی گیلان

تشکیل پرونده به ارزش افزون بر ۶ میلیارد ریال برای متخلفان اقتصادی گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل ۶۶۹ پرونده تخلف به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال برای متخلفان اقتصادی استان طی دو هفته خبر داد. محمد درویشکردار روز سه شنبه با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در بازه زمانی بیست

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل ۶۶۹ پرونده تخلف به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال برای متخلفان اقتصادی استان طی دو هفته خبر داد.

محمد درویشکردار روز سه شنبه با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در بازه زمانی بیست و هفتم خرداد ماه گذشته تا دوازدهم تیرماه جاری افزود: این طرح با هدف برخورد با متخلفان و سودجویان در عرصه اقتصادی و تشدید اقدامات نظارتی، با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی انجام شد.
وی با بیان اینکه این طرح تشدید نظارت ها به مدت دو هفته طول کشید، تصریح کرد: در اجرای این طرح با بازرسی از ۱۲ هزار و ۲۱۴واحد اقتصادی (اعم از تولیدی، توزیعی، انبار و سردخانه و واحدها عمده فروشی، خرده فروشی و خدماتی) ۷۳۸ عنوان تخلف در قالب ۶۶۹ پرونده به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی در ادامه در مورد تعداد بازرسی ها و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف استان گفت: از مجموع بازرسی های انجام شده تعداد هفت هزار و ۹۷۰ مورد معادل ۶۵ درصد توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۳۵ درصد توسط بازرسی اصناف انجام شده است .
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ظرفیت نهادهای عمومی غیر دولتی مانند انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی از جمله نیروی انتظامی ، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد و همچنین در راستای هم افزایی عملکردی و بهره گیری از توان بازرسی سایر دستگاهها ، ۲۱۱ مورد گشت مشترک با دستگاهای مرتبط برگزار کرد که بیشترین گشتهای مشترک انجام شده با اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.