تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 20:51
کد خبر : 66489

امام جمعه رشت: تولیدات شرکت های دانش بنیان حمایت شود

امام جمعه رشت: تولیدات شرکت های دانش بنیان حمایت شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: استفاده مردم از تولیدات داخلی به ویژه واحدهای دانش بنیان در رونق و حمایت این واحدها بسیار اثرگذار است و به طور قطع این مجموعه ها در آینده موفقیت های بسیاری

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: استفاده مردم از تولیدات داخلی به ویژه واحدهای دانش بنیان در رونق و حمایت این واحدها بسیار اثرگذار است و به طور قطع این مجموعه ها در آینده موفقیت های بسیاری را پیش روی خواهند داشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در بازدید از مجتمع تحقیقاتی و کارگاهی نیمه صنعتی فشتام پارک علم و فناوری گیلان در رشت با اشاره به استقرار ۳۷ واحد فناور در این مجتمع افزود: فعالیت واحدهای فناور و دانش بنیان گیلان امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه داشتن جوانانی با ایده های نوآور که برای آحاد جامعه امیدآفرین هستند، مایه افتخار است، اظهار داشت: از مسئولان کشوری و استان تقاضا داریم از واحدهای فناور و دانش بنیان گیلان بازدید کرده و ضمن شنیدن درد دل این جوانان، آنان را حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار حمایت و پشتیبانی واحدهای دانش بنیان گیلان توسط مسئولان و مردم شد و ادامه داد: جوانان فعال در واحدهای دانش بنیان برطرف کننده مشکلات جامعه هستند.

وی با بیان اینکه جوانان خلاق و اهل فن گیلان در بخش های خوراکی، دام، طیور، دریا، آب و صنعت نقش آفرینی کرده و دارای طرح های متعددی هستند، اضافه کرد: مسئولان نگذارند جوانان خلاق و دارای ایده در پیچ و خم اداری گیر کنند.

وی با اشاره به تقاضای داخلی و خارجی از تولیدات واحدهای فناور و دانش بنیان، خاطر نشان کرد: تقاضا از این واحدها نشان می دهد افق های انقلاب اسلامی در آینده روشن و نورانی است.

آیت الله رسول فلاحتی به همراه علی باستی رئیس و معاونان پارک علم و فناوری گیلان از شرکت پاکنوش سبز آذر آزادگان تولیدکننده نوشیدنی دارویی و ارگانیک کامبوجا، شرکت نانو آریسا پوشش تولیدکننده نانو رنگ با قابلیت مقاومت بالا، شرکت ریزجلبکی پارسیان تولیدکننده کنسانتره میکرو جلبک با استفاده از فناوری نوین، شرکت تولید شکر از گیاه استویا، شرکت تعاونی دانش بنیان مهندس فتح فن آور جدید با ایده محوری، عملیات صنعتی روی فلزات(قفل مثلثی تابلوی برق، دریچه خودنگهدار کشویی، پایه های روشنایی و قفل ریموتی کرکره برقی) بازدید کرد.

وی همچنین سری هم به شرکت پارس فرا هوش پژمان تولیدکننده انواع تجهیزات هوشمند ساختمانی و صنعتی پیشرو در زمینه iot و هوش مصنوعی، شرکت نوآوران تجارت آریوسام ایده محوری: کنتور هوشمند گاز، شرکت کود آلی استروژن شفارود تولیدکننده قرص کود ارگانیک، شرکت طراحان پیشرو کاوشگر تولیدکننده ربات مینییولاتور، روتاری فیدر و دستگاه بسته بندی کارتینگ، شرکت آستان کیمیای گیل ارائه کننده خدمات تولید و فرمولاسیون مواد شوینده و لوبریکانت ها و شرکت آبزیکو تولیدکننده مخزن های گالوانیزه پرورش ماهی در مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام رشت زد.

بر اساس آخرین آمار استان گیلان دارای ۵۲ شرکت دانش بنیان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.