تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 16:56
کد خبر : 66310

نجاتگران هلال احمر گیلان به ۷۰۵ نفر امدادرسانی کردند

نجاتگران هلال احمر گیلان به ۷۰۵ نفر امدادرسانی کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت در سه ماه نخست امسال به ۷۰۵ نفر از حادثه دیدگان در حوادث مختلف امدادرسانی کردند. سیاوش غلامی روز پنجشنبه در این باره افزود: در این مدت در جریان امدادرسانی ها ۱۷۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند. وی با بیان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت در سه ماه نخست امسال به ۷۰۵ نفر از حادثه دیدگان در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

سیاوش غلامی روز پنجشنبه در این باره افزود: در این مدت در جریان امدادرسانی ها ۱۷۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در ۱۷۸ ماموریت امداد جاده ای حضور یافتند، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۴۸۳ نفر روز نجاتگر در قالب ۴۲۸ تیم در ماموریت های مختلف امدادی هلال احمر حضور یافتند.

غلامی با اشاره به آمادگی لازم جمعیت هلال احمر گیلان برای امداد و نجات و مقابله با حوادث و بحران‌ ها خاطر نشان کرد: پیشگیری و فراگیری آموزش های امدادی مهمترین راهکار برای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث است.

وی مهمترین رسالت و سیاست جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی را کمک و امدادرسانی در سوانح و حوادث عنوان و اضافه کرد: هر زمان و هر کجا که مردم نیازمند کمک باشند، جمعیت هلال احمر وارد عمل می شود.

وی با بیان اینکه کار گروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی یکی از کارگروه های فعال و مهم اداره کل مدیریت بحران استان است، خاطر نشان کرد: هم اکنون آمادگی خوبی درباره کمک رسانی در گیلان وجود دارد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان اظهار داشت: سامانه ۱۱۲ این جمعیت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم برای امدادرسانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.