تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 10:20
کد خبر : 66268

ارائه ۶۳ هزار نفرساعت آموزش مهارتی امسال در زندان های گیلان

ارائه ۶۳ هزار نفرساعت آموزش مهارتی امسال در زندان های گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از ارایه بیش از ۶۳ هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی طی سه ماهه امسال در زندان های استان خبر داد. محمد حسینی افزود: این میزان آموزش های مهارتی در سه ماه نخست امسال از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از ارایه بیش از ۶۳ هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی طی سه ماهه امسال در زندان های استان خبر داد.

محمد حسینی افزود: این میزان آموزش های مهارتی در سه ماه نخست امسال از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان برای ۴۶۲ نفر از مددجویان زندان های استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این آموزش ها با هدف ایجاد انگیزه، امید به زندگی و اشتغال زندانیان پس از آزادی ارائه می شود، اظهار داشت: آموزش های مهارتی به مددجویان در زندان های استان در رشته های مختلف از جمله برق، تعمیر لوازم خانگی، قالیبافی، کشتکار گلخانه و غیره را شامل می شود.

وی بیان داشت: آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به مددجویان در زندان ها در تکرار نشدن تخلف و جلوگیری از بازگشت آنان به زندان بسیار موثر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان عنوان کرد : شرایط باید به گونه ای باشد تا زمینه برای اشتغال مددجویانی که آموزش های فنی و حرفه ای را در زندان فرا می گیرند، فراهم شده تا از روی آوردن مجدد مددجو به زندان جلوگیری شود.

در حال حاضر ۲۲ مرکز دولتی فنی و حرفه ای در استان گیلان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.