تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 18:08
کد خبر : 66083

ثبت حوادث آب و فاضلاب گیلان از طریق پرتال خدمات الکترونیک و میز خدمت الکترونیک

ثبت حوادث آب و فاضلاب گیلان از طریق پرتال خدمات الکترونیک و میز خدمت الکترونیک

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای بهبود خدمات رسانی، رسیدگی و رفع سریع حوادث و مشکلات حوزه آب و فاضلاب، افزایش تعداد درگاه ارائه خدمات غیرحضوری، ثبت حوادث آب و فاضلاب گیلان در پرتال خدمات الکترونیک و میز خدمات الکترونیک شرکت امکانپذیر شد. مژگان

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای بهبود خدمات رسانی، رسیدگی و رفع سریع حوادث و مشکلات حوزه آب و فاضلاب، افزایش تعداد درگاه ارائه خدمات غیرحضوری، ثبت حوادث آب و فاضلاب گیلان در پرتال خدمات الکترونیک و میز خدمات الکترونیک شرکت امکانپذیر شد.

مژگان امیدی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر افزود: تاکنون ثبت حوادث آب و فاضلاب از طریق مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) به عنوان “درگاه تلفنی” انجام می شد که با توجه به لزوم افزایش درگاه های خدمات رسانی، اهمیت ارائه خدمات باکیفیت به صورت غیرحضوری و ضرورت بهبود و توسعه خدمات مذکور، از این پس ثبت حوادث آب و فاضلاب در تمامی ساعات شبانه روز از طریق “درگاه وب” نیز فراهم شد.

وی در ادامه گفت: مشترکین شرکت و عموم مردم می توانند با مراجعه به نشانی www.gpww.ir از طریق زیرپرتال “خدمات الکترونیک” و یا زیرپرتال “میز خدمت الکترونیک” جهت ثبت حوادث آب و فاضلاب اقدام و شماره پیگیری دریافت نمایند.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: ارتباط درگاه وب با مرکز تلفنی ثبت و رسیدگی به حوادث ۱۲۲ به صورت یکپارچه است و کاربران می توانند با درج شماره پیگیری در پرتال، نتیجه رسیدگی به حادثه گزارش شده را مشاهده نمایند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.