تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 11:57
کد خبر : 65912

جوانی پاشازاده مقابل تجربه میثاقیان در الگیلانو زیر سایه کرونا

جوانی پاشازاده مقابل تجربه میثاقیان در الگیلانو زیر سایه کرونا

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی در حساس ترین بازی هفته جاری لیگ دسته اول، در دربی گیلان مقابل هم قرار می گیرند. این مسابقه که به الگیلانو معروف است در حالی از ساعت ۲۰ امشب در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی در حساس ترین بازی هفته جاری لیگ دسته اول، در دربی گیلان مقابل هم قرار می گیرند.

این مسابقه که به الگیلانو معروف است در حالی از ساعت ۲۰ امشب در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردارجنگل رشت برگزار می شود که هر دو تیم با کادرفنی متفاوت نسبت به آغاز فصل به مصاف هم خواهند رفت که تیم سپیدرود با جوانی مهدی پاشازاده سرمربی جدید خود رو در روی ملوان بندرانزلی با سرمربیگری اکبر میثاقیان باتجربه قرار خواهد گرفت.

البته با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به خصوص در بین فوتبالیست ها، این بازی نیز همانند سایر دیدارها در شرایطی خاص برگزار می شود و می توان گفت که شاهد اولین دربی گیلان (الگیلانو) زیر سایه کرونا خواهیم بود.

مهدی پاشازاده که روز شنبه هفته جاری به عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب و جانشین نادر دست نشان شد ، باید در اولین تجربه مربگیری خود در تیم سپیدرود رشت در یک دیدار حساس و در دربی گیلان مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گیرد که به طور حتم این بازی شرایط خاص خود را خواهد داشت.

به هرحال در این دیدار که به دلیل شرایط کرونایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر و با حداقل حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد، جوانی پاشازده در مقابل تجربه میثاقیان قرار خواهد گرفت و باید مشاهده کرد که در این بازی ، ایده های کدام مربی جواب خواهد داد.

با توجه به شرایط تیم های سپیدرود و ملوان بندرانزلی در جدول رده بندی نیز که هر دو جزء تیم های انتهای جدولی قرار دارند، به طور حتم کسب نتیجه مساوی برای هیچ یک از تیمها به خصوص برای سپیدرود که میزبان این دیدار است فایده ای ندارد و به طور حتم هر دو برای کسب پیروزی به میدان خواهند آمد.

هم اینک تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت با یک امتیاز اختلاف به ترتیب در رتبه های شانزدهم و هفدهم جدول رده بندی قرار دارند و خطر سقوط هر دو تیم پرطرفدار گیلان را تهدید می کند اما کسب این سه امتیاز، تا حدی تیم برنده را از انتهای جدول جدا خواهد ساخت و به همین دلیل این دربی شرایط ویژه و خاصی دارد.

این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو بازی قبلی خود متحمل شکست شده و برای جبران این دو شکست رو در روی ملوان قرار خواهد گرفت تا با کسب پیروزی در این بازی ، علاوه بر فتح دربی گیلان ،طرفدران خود را شادمان سازد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که پس از آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول فقط یک بار به میدان رفته و به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافته، تا با روحیه مناسب در رشت و در الگیلانو مقابل سپیدرودی ها قرار گیرند.

نبرد داماش با گرما و استقلال خوزستان

اما تیم فوتبال داماش گیلانیان دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باید در هفته بیست و هشتم این رقابت ها امشب در گرمای اهواز رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار گیرد.

داماشی ها که به شدت از بابت مشکلات مالی رنج می برند و در چند دیدار اخیر نیز مغلوب حریفان خود شده اند، نسبت به نیم فصل اول نیز چند پله در جدول رده بندی سقوط کرده و اگر شرایط این تیم تغییری نیابد، بی شک این تیم نیز یکی از گزینه های سقوط از لیگ دسته اول خواهد بود.

داماشی ها برای مقابله و کسب امتیاز برابر استقلال خوزستان علاوه بر اینکه باید بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند، از طرف دیگر باید با گرمای شهر اهواز نیز بسازند تا با ذخیره نیرو و ایجاد تعادل قوای بدنی بازیکنانشان تا انتهای دیدار، نتیجه دلخواهی نیز کسب کنند.

به هرحال تیم فوتبال داماش گیلانیان برای کسب امتیاز در بازی خارج از خانه آن هم مقابل تیم استقلال خوزستان کار دشوار و سختی را پیش رو دارد اما اگر این تیم بخواهد سهمیه خود را در این لیگ حفظ و خطر سقوط تهدیدش نکند، باید در دیدارهای خارج از خانه نیز به فکر کسب امتیاز باشد.

به هرحال باید مشاهده کرد که نبرد تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی آن هم با کادر جدید در الگیلانو با چه نتیجه ای به اتمام خواهد رسید و از طرف دیگر داماشی ها در گرمای اهواز برابر تیم استقلال خوزستان چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد.

تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۳۲ امتیاز در مکان دوازدهم، ملوان بندرانزلی با ۲۷ امتیاز در مکان شانزدهم و سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.