تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1399 - 12:02
کد خبر : 65829

توزیع بیش از ۵ هزار بسته حمایتی در رضوانشهر

توزیع بیش از ۵ هزار بسته حمایتی در رضوانشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح مساوات و جمع آوری کمک های مومنانه در این شهرستان، بیش از ۵ هزار و یکصد بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان جمع آوری و بین جمعیت هدف توزیع شد. سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح مساوات و جمع آوری کمک های مومنانه در این شهرستان، بیش از ۵ هزار و یکصد بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان جمع آوری و بین جمعیت هدف توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی روز یکشنبه ، ضمن تشکر از اقدام خوب و خداپسندانه مردم و خیرین افزود: ارزش هر بسته حمایتی بیش از ۴۰۰ هزار تومان بود که بین اقشار آسیب پذیر اعم از مدد جویان بهزیستی و کمیته امام خمینی(ره)، بیماران صعب العلاج، خانواده زندانیان، رانندگان تاکسی، موتورسیکلت سواران تأمین کننده معاش زندگی، بازاریان آسیب دیده ناشی از اقتصاد کرونا و غیره توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به ساخت مسکن محرومین در رضوانشهر اظهار داشت: از مجموع ۴۵ واحد مسکن مدد جویی برای محرومین این شهرستان ۲۵ واحد از این تعداد تا کنون به افراد آسیب پذیر تحویل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر بیان کرد: ۲۰ واحد دیگر نیز با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و تا پایان سال تحویل خانوارهای نیازمند شهرستان خواهد شد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که بیش از ۶ هزار نفر در قالب ۴ هزار و سیصد خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.