تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1399 - 19:59
کد خبر : 65639

دادستان صومعه سرا: با گرانفروشان برخورد قاطع می شود

دادستان صومعه سرا: با گرانفروشان برخورد قاطع می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا نظارت بر روند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از اولویت ها است و با گرانفروشان برخورد قاطع می شود . ابراهیم انصاری روز جمعه اظهار داشت : با توجه به اعلام هر کیلوگرم ۱۵ هزار و۷۵۰ تومان قیمت مصوب مرغ

جارستان به نقل از ایرنا؛ دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا نظارت بر روند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از اولویت ها است و با گرانفروشان برخورد قاطع می شود .

ابراهیم انصاری روز جمعه اظهار داشت : با توجه به اعلام هر کیلوگرم ۱۵ هزار و۷۵۰ تومان قیمت مصوب مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار، واحدهای صنفی که به صورت خودسرانه و بدون رعایت قیمت‌های تنظیم بازار، نسبت به افزایش قیمت‌های مصوب اعلامی اقدام کنند پلمب می‌شوند .
وی با اشاره به اینکه کشتارگاه ها ملزم به درج قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار شده اند افزود: گشت های های مشترک تعزیرات و صنعت و معدن و تجارت و اصناف به همراه نماینده دادستان از فردا با شدت بیشتر انجام خواهدشد.
انصاری خاطرنشان کرد: چنانچه واحد صنفی به صورت خودسرانه و بدون رعایت قیمت تنظیم بازار یا قیمت های مصوبه اعلامی در خصوص کلیه کالاها و خدمات نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده باشند به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد .
دادستان صومعه سرا تاکید کرد:طبق مصوبه کارگروه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، باید در همه مراکز عرضه مرغ تابلوی قیمت گذاری داشته باشد.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.