تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1399 - 16:22
کد خبر : 64787

هشدار مدیریت بحران آستارا به پر کردن استخر ویلاها با آب شرب

هشدار مدیریت بحران آستارا به پر کردن استخر ویلاها با آب شرب

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران به صاحبان ویلاها نسبت به پر کردن استخرهای شنا با آب شرب هشدار داده شد و در صورت تکرار اینگونه هدررفت آب، با هماهنگی قضایی انشعاب آنها قطع خواهد شد. کامبیز لقمانی مقدم روز جمعه به خبرنگار

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران به صاحبان ویلاها نسبت به پر کردن استخرهای شنا با آب شرب هشدار داده شد و در صورت تکرار اینگونه هدررفت آب، با هماهنگی قضایی انشعاب آنها قطع خواهد شد.

کامبیز لقمانی مقدم روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ویلاسازی در روستاهای آستارا رواج دارد و استفاده از آب شرب برای پر کردن استخرهای شنای ویلاها از مصادیق هدررفت و از عوامل افت فشار یا قطعی آب شهروندان است.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شهرستان آستارا گزارش های مردمی را رصد می کند و در بیشتر روستاها به دلیل گرمای هوا و مصرف بالا، با افت فشار و قطعی موقت آب مواجه هستیم.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آستارا گفت: سطح آب های زیززمینی، روان آب ها و رودخانه ها به دلیل گرمای بیش از حد کاهش یافته و میزان تبخیر آب آنها ۶ میلیمتر در روز است و استفاده صحیح از منابع آب ضرورت دارد.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان واقع شده است و حدود ۱۰ هزار مشترک شرکت آب و فاضلاب آن در روستاها ساکن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.