تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 10:08
کد خبر : 64250

رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛ خودکفایی در تولید انسولین‌های قلمی تا پایان ۱۴۰۰

رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛ خودکفایی در تولید انسولین‌های قلمی تا پایان ۱۴۰۰

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شانه ساز گفت:ما تا فروردین ۱۴۰۰ انشاءالله ماده اولیه را هم تولید می‌کنیم، امسال ۵۰ درصد نیاز و تا پایان ۱۴۰۰ تمام نیاز کشور را تولید خواهیم کرد. محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروی گلارژین، انسولین پایه و اصلی است و امروز ما در

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شانه ساز گفت:ما تا فروردین ۱۴۰۰ انشاءالله ماده اولیه را هم تولید می‌کنیم، امسال ۵۰ درصد نیاز و تا پایان ۱۴۰۰ تمام نیاز کشور را تولید خواهیم کرد.

محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروی گلارژین، انسولین پایه و اصلی است و امروز ما در کشور انسولین قلمی را تولید می‌کنیم. ما تا فروردین ۱۴۰۰ انشاءالله ماده اولیه را هم تولید می‌کنیم، امسال ۵۰ درصد نیاز و تا پایان ۱۴۰۰ تمام نیاز کشور را تولید خواهیم کرد.

وی افزود:تا ۲ سال آینده هم قلم و هم دارو کاملا بومی تولید و تامین و به زودی تولید کننده تحت لیسانس انسولین هم وارد بازار خواهد شد

شانه ساز گفت:به زودی تولید کننده تحت لیسانس انسولین هم وارد بازار خواهند شد.ما با توجه به تولید این محصول در قدم اول تامین کامل نیاز بازار و در حوزه بعدی نگاهمان به بازار‌های صادراتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.