تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 12:48
کد خبر : 64150

عضویت کتابخانه های گیلان چهار ماه تمدید شد

عضویت کتابخانه های گیلان چهار ماه تمدید شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام گشایش این مراکز فرهنگی از امروز یکم تیرماه در استان بیان کرد: عضویت اعضای کتابخانه های عمومی استان بدون حضور اعضاء و بصورت رایگان چهار ماه تمدید شده است. پریسا کرمی روز یکشنبه افزود : کتابخانه های استان با ۵۰ درصد ظرفیت و

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام گشایش این مراکز فرهنگی از امروز یکم تیرماه در استان بیان کرد: عضویت اعضای کتابخانه های عمومی استان بدون حضور اعضاء و بصورت رایگان چهار ماه تمدید شده است.

پریسا کرمی روز یکشنبه افزود : کتابخانه های استان با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرده اند اما اعضای کتابخانه های مرکزی و پر ازدحام پیشین باید پیش از حضور در کتابخانه تماس بگیرند تا از خالی بودن ظرفیت اطمینان یابند.
وی اظهار داشت : بخش کودک و برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی فعلا تعطیل است و اعضا هم اجازه حضور در قسمت مخزن کتاب را ندارند و کتاب ها از طریق کتابداران تحویل می شود.
وی ادامه داد: کتاب های بازگشتی نیز ۷۲ ساعت قرنطینه می شوند و در صورت اضطرار ضد عفونی و در اختیار اعضای بعدی قرار می گیرند.
کرمی افزود : جریمه دیرکرد امانات کتاب هم برای یکماه بخشوده شده است.
در پی بروز بحران کرونا و شیوع این بیماری و به منظور جلوگیری از گسترش آن؛ کتابخانه های عمومی استان گیلان از اوایل اسفندماه تعطیل شده بود.
بیش از ۶۵ هزار نفر عضو فعال ۱۰۰ کتابخانه عمومی در استان گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.