تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 20:25
کد خبر : 64073

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: قدرت اقناع و آشنایی با فنون مذاکره با تکیه بر تفاهم و تعامل از ابزارهای لازم در حوزه وصول مطالبات است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: قدرت اقناع و آشنایی با فنون مذاکره با تکیه بر تفاهم و تعامل از ابزارهای لازم در حوزه وصول مطالبات است

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعب املش و لنگرود بازدید و با همکاران دیدار نمود.به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد طی بازدیدهای جداگانه ای از شعب املش و لنگرود ، با همکاران این دو واحد تابعه دیدار و گفتگو نمود. مدیرکل تامین اجتماعی

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعب املش و لنگرود بازدید و با همکاران دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد طی بازدیدهای جداگانه ای از شعب املش و لنگرود ، با همکاران این دو واحد تابعه دیدار و گفتگو نمود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دراین دیدارها با اشاره به لزوم ارتباط چهره به چهره با مخاطبان ، بر پیگیری مطالبات سازمان بعنوان تنها منبع ارائه تعهدات تاکید و افزود : باید تلاش کنیم در بازدیدهای ادواری از شعب علاوه بر نکات نظارتی ، بر تبادل دیدگاهها ، افزایش دانش و بینش متقابل و درک درست از شرایط و آموزش توجه داشته باشیم.

ایشان خاطر نشان ساخت : سازمان تامین اجتماعی به پرسنل و افراد تحت پوشش خود یک شخصیت و منزلت اجتماعی بخشیده و باید برای اعتلای آن انرژی بیشتری صرف نمائیم.

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : رضایت مخاطبین ما بیشتر با دریافت تعهدات در واحدهای فنی بیمه شدگان ، مستمری و نامنویسی مشهود است ولی در شرایط امروز که سازمان با مشکل نقدینگی مواجه است عرصه های تخصصی در وصول حق بیمه و اجرائیات ماموریت حساسی داشته و باید با قدرت اقناع و آشنایی با فنون مذاکره با تکیه بر تفاهم و تعامل بعنوان ابزارهای اساسی کار ، در مسیر تحقق اهداف گام بردارند.

در این دیدارها بررسی وضعیت دیون شهرداری ها ، کارخانجات چای منطقه ، پیمانکاران و … با اولویت انجام تهاتر در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل استان در این بازدیدها ، نظم اداری و برخورد خوب با مراجعین را از الزامات برشمرد.

شایان ذکر است در حاشیه این بازدیدها ، مدیرکل استان طی نشستی با مهندس امیدوار معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان لنگرود دیدار و بمنظور پاسداشت یاد و خاطره همکاران متوفی در ماههای اخیر ، بر مزار دو همکار فقید بازنشسته حاضر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.