تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 - 10:57
کد خبر : 63911

دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر گیلان به طرح ملی اختصاص یافت

دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر گیلان به طرح ملی اختصاص یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: حدود دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافت . رضا علی نیا روز جمعه با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در حال حاضر نزدیک به ۷۰ تا ۸۰

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: حدود دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافت .

رضا علی نیا روز جمعه با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در حال حاضر نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اظهار کرد: از حدود دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهری که در استان به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته ؛ دو هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به فاز دوم مسکن مهر رشت و مابقی به شهرستان های لاهیجان، لنگرود و انزلی اختصاص داشته است.

وی با اشاره به ثبت نام حدود ۶ هزار نفر در استان برای طرح ملی اقدام مسکن افزود: تا کنون پالایش ثبت نامی های مرحله اول این طرح پایان یافته و مرحله دوم نیز در مرحله واریز پرداختی ها هستند؛ ضمن آنکه پالایش همزمان افراد واجد شرایط در این مرحله انجام است که در صورت نبود شرایط لازم مرحله سوم ثبت نام در استان نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای ساخت یک هزار و ۷۵۰ واحد را در استان تهیه کرده ایم و بنیاد مسکن نیز به عنوان مجری ؛ طرح را تهیه و از شهرداری ها درحال اخذ پروانه و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند.

۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در قالب طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن»ساخته می شود. ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تعهدات استان گیلان برای طرح اقدام ملی مسکن است.

تامین زمین صورت گرفته و حدود دو هزار واحد تسهیلات مسکن یکم ، و چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در زمین های شرکت باز آفرینی شهری است و بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی در فاز ۲ برای رشت پیش بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.