تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 17:49
کد خبر : 63676

تاکید فرماندار آستانه بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی

تاکید فرماندار آستانه بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی

جارستان: فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی خواستار تداوم مشارکت و همیاری خیرین در این امر شد. یونس محمودی روز سه شنبه در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در محل فرمانداری این شهرستان ، توسعه فضاهای آموزشی را از سیاست های مهم دولت دانست و یادآور شد: دولت

جارستان: فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی خواستار تداوم مشارکت و همیاری خیرین در این امر شد.

یونس محمودی روز سه شنبه در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در محل فرمانداری این شهرستان ، توسعه فضاهای آموزشی را از سیاست های مهم دولت دانست و یادآور شد: دولت از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی کند و حتی تحریم ها و شیوع ویروس کرونا نیز مانع از اجرای چنین طرح های آموزشی نشده است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا آغاز سال تحصیلی جدید فضاهای آموزشی جدید در اختیار دانش آموزان منطقه قرار بگیرد افزود: با توجه به سیاست های حمایتی دولت و تلاش مسئولان امر ، اقدامات مناسبی در خصوص تامین فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد در سراسر کشور، استان و شهرستان در دست اقدام است که امیدواریم این تلاش ها همچنان تداوم داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه هم اکنون ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در سطح کشور و منطقه به صورت جهادی در حال انجام است یادآور شد: انتظار می رود هرچه زودتر شاهد اتمام طرح های توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت ایمن سازی فضاهای آموزشی اظهار داشت: تلاش می شود تا در فرایند احداث مدارس و فضاهای آموزشی ، ایمن سازی آنان با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

علی دقیقی با اشاره به احداث دو واحد آموزشی انقلاب و شهید فهیمده این شهرستان اظهار داشت: از تمام ظرفیت های موجود به منظور تامین اعتبارات لازم برای احداث این مدارس استفاده خواهد شد تا هرچه زودتر به پایان برسند.

در ادامه این نشست با حضور مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، معاونت سیاسی و معاونت عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه و مدیران آموزش و پرورش آستانه اشرفیه و بخش بندرکیاشهر ، روند احداث مدارس این شهرستان از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت.

وی یادآور شد : در سال ۱۳۹۸، ۱۷ میلیارد ریال برای مقاوم سازی و نوسازی از محل اعتبارات ملی و ۷میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال جهت تعمیر و تجهیز (با ۴۰درصد جذب) از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای مدارس شهرستان آستانه اشرفیه هزینه شده است.

تعداد ۱۵ هزار و ۶۲ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۶۴ واحد آموزشی شهرستان آستانه اشرفیه مشغول تحصیل اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در ۱۰۲ واحد آموزشی مربوط به حوزه آستانه اشرفیه و ۴ هزار و ۶۴۲ دانش اموز نیز در ۶۴ واحد آموزشی مربوط به بخش بندرکیاشهر است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.