تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 10:34
کد خبر : 63630

سپیدرود رشت به پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان به یک بازیکن محکوم شد

سپیدرود رشت به پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان به یک بازیکن محکوم شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت به پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان به محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین این تیم محکوم شد. مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه اظهار داشت: محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین باشگاه سپیدرود رشت بابت دو فصل و نیم حضور در سپیدرود بر علیه باشگاه سابق به کمیته

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت به پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان به محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین این تیم محکوم شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه اظهار داشت: محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین باشگاه سپیدرود رشت بابت دو فصل و نیم حضور در سپیدرود بر علیه باشگاه سابق به کمیته وضعیت فدراسیون شکایت کرد و در نهایت این کمیته رای ۲۶۵ میلیون تومانی بر علیه سپیدرود صادر کرد.

رادنی دیدار افزود: این رای در حالی صادر شده که مهدوی بابت دو فصل و نیم حضور در باشگاه سپیدرود رشت ،بخش زیادی از رقم قرارداد خود را دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: قرارداد مهدوی در فصل ۹۶-۹۵ در لیگ دسته اول ۱۳۰ میلیون تومان بوده که توانست ۵۰ درصد مبلغ قرارداد را دریافت کند و بابت نیم فصل حضور در لیگ برتر ۹۷- ۹۶ موفق شد ۱۰۰ درصد مبلغ قرارداد خود را از باشگاه سپیدرود دریافت کند.

وی بیان کرد: مهدوی در فصل ۹۸ -۹۷ لیگ برتر که منجر به سقوط سپیدرود شد با باشگاه قرارداد ۲۵۰ میلیون تومانی منعقد کرد که ۵۰ میلیون تومان آن را در ادامه پس از حضور علی کریمی به سپیدرود تخفیف داد و از مجموع ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ قرارداد، بیش از ۷۰ میلیون تومان به مهدوی پرداخت شده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به این مبلغ پرداختی باید دو جریمه ۱۰ درصدی شکست سنگین برابر استقلال (در زمان مدیریت علی کریمی) و جریمه ۲۰ درصدی سقوط بر مبنای درج شده داخل قرارداد را نیز اضافه کرد.

دیدار تصریح کرد: با توجه به این امر، مبلغ طلب مهدوی از سپیدرود بسیار پایین تر از رای کمیته تعیین وضعیت خواهد بود که به دلیل در اختیار نداشتن برخی از مستندات دوران مالکیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود، چنین رایی از سوی کمیته وضعیت بر علیه سپیدرود صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال امیدواریم بازیکنان پیشین سپیدرود که از این تیم طلب دارند، تعامل بیشتری با باشگاه داشته باشند تا مشکلات این تیم ریشه دار و پرطرفدار برطرف شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد باید روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار گیرد و هفته بیست و هفتم این مسابقات نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.