تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 - 12:37
کد خبر : 63162

انتخابات مجامع هلال احمر گیلان آغاز شد

انتخابات مجامع هلال احمر گیلان آغاز شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ انتخابات مجامع جمیعت هلال احمر گیلان از امروز “پنجشنبه” همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان آغاز شد. سرپرست هلال احمر گیلان روز جمعه، با بیان اینکه ۱۶ شعبه اصلی اخذ رای در گیلان آماده دریافت آرای شرکت کنندگان است، افزود: برای پیشگیری از انتشار

جارستان به نقل از ایرنا؛ انتخابات مجامع جمیعت هلال احمر گیلان از امروز “پنجشنبه” همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان آغاز شد.

سرپرست هلال احمر گیلان روز جمعه، با بیان اینکه ۱۶ شعبه اصلی اخذ رای در گیلان آماده دریافت آرای شرکت کنندگان است، افزود: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمهیدات لازم با هدف رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

سیاوش غلامی افزود: در این دوره از انتخابات یک روزه، افزون بر ۱۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در این استان هستند.

وی عنوان کرد : در این دوره ۱۰۴ نفر نامزد شورای اجرایی و ۳۴ نفر نامزد بازرسی با یکدیگر رقابت می کنند که در نهایت ۸۰ نفر به عنوان شورای اجرایی و بازرسی انتخاب خواهند شد.

وی اظهار داشت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن ۱۸ سال تمام و دارا بودن حداقل ۶ ماه سابقه عضویت یا داوطلبی فعال در جمعیت هلال احمر شرایط انتخاب کنندگان پنجمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت است.

سرپرست هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: نهادینه شدن مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال در این نهاد مردمی غیر دولتی از اهداف برگزاری انتخابات مجامع هال احمر است.

جمعیت هلال احمر استان گیلان، ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.