تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 19:46
کد خبر : 63135

۳۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف گیلان ثبت نام کردند

۳۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف گیلان ثبت نام کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان ثبت نام کردند. محمد مهدی قربانیان روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در سایت www.my.oghaf.ir ، تمهیداتی اندیشیده شده

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان ثبت نام کردند.

محمد مهدی قربانیان روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در سایت www.my.oghaf.ir ، تمهیداتی اندیشیده شده که از علاقمندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت حضوری در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها ثبت نام به عمل آید.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان گیلان از دهم تا هفدهم ماه آینده به صورت منطقه ای در پنج منطقه برگزار می شود، افزود : مسابقات قرآنی منطقه یک شامل شهرهای رشت و خشکبیجار، کوچصفهان، لشت نشا، خمام و سنگر از هفدهم تا نوزدهم به میزبانی رشت برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات قرآنی منطقه دو شامل شهرهای بندرانزلی، آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر یازدهم ماه آینده ” تیر” به میزبانی شهرستان آستانه اشرفیه و مسابقه های منطقه سه شامل شهرهای لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، رودسر و املش چهاردهم ماه آینده به میزبانی لاهیجان برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: در منطقه چهار، قاریان و حافظان شهرهای آستارا، تالش، ماسال و رضوانشهر دهم ماه آینده به میزبانی تالش در منطقه پنج نیز فعالان قرآنی شهرهای شفت، صومعه سرا، فومن و رودبار پانزدهم ماه آینده به میزبانی فومن رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان “بالای ۱۸ سال” در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه ها در رشته‌های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵، ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعا خوانی، اذان، تواشیح و همخوانی قرآن و تفسیر رقابت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.