تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 17:00
کد خبر : 63130

هزینه های جانبی مدارس غیردولتی گیلان در ایام تعطیلی اخذ نمی شود

هزینه های جانبی مدارس غیردولتی گیلان در ایام تعطیلی اخذ نمی شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هزینه های جانبی مدارس غیردولتی این استان در تعطیلی های ناشی از کرونا دریافت نمی شود. نادر جهان آرای روز پنجشنبه اظهار داشت : خانواده هایی که نسبت به پرداخت هزینه های جانبی مدارس غیردولتی شامل سرویس حمل و نقل، فوق برنامه و تغذیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هزینه های جانبی مدارس غیردولتی این استان در تعطیلی های ناشی از کرونا دریافت نمی شود.

نادر جهان آرای روز پنجشنبه اظهار داشت : خانواده هایی که نسبت به پرداخت هزینه های جانبی مدارس غیردولتی شامل سرویس حمل و نقل، فوق برنامه و تغذیه دانش آموزان اقدام کردند تنها پنج ماه اول سال تحصیلی محاسبه و بقیه مبالغ مربوط به تعطیلی مدارس ناشی از بیماری کرونا “از اسفندماه به بعد” به آنان برگشت داده می شود.

وی درباره پرداخت شهریه مدارس غیردولتی از سوی خانواده ها افزود : با توجه به اینکه با تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا، آموزش تعطیل نشده بود و معلمان این مدارس از طریق شبکه مجازی و شاد نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام کردند، باید کل مبلغ بابت شهریه مدارس غیردولتی پرداخت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: حقوق کارکنان مدارس غیردولتی نیز باید بر اساس قرارداد آنان با مدرسه پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شورای نظارت آموزش و پرورش هرگونه شکایات احتمالی در این باره را رسیدگی می کند، اضافه کرد: خانواده ها می توانند شکایات خود را به شورای نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی در سطح مناطق و شهرستان ها اعلام کنند تا پی گیری شود.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است، ۶۰ هزار دانش آموز گیلانی در ۹۱۶ مدرسه غیردولتی در استان گیلان تحصیل می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.