تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 12:28
کد خبر : 63084

فرمانده نیروی انتظامی گیلان: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند

فرمانده نیروی انتظامی گیلان: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی گیلان عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی را مطلوب دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند. سردار عزیز اله ملکی روز پنجشنبه با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم رویکرد اصلی ناجا در اجرای تمامی ماموریت‌ها است،

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی گیلان عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی را مطلوب دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند.

سردار عزیز اله ملکی روز پنجشنبه با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم رویکرد اصلی ناجا در اجرای تمامی ماموریت‌ها است، اظهار کرد:برخورد با ناهنجاری‌ها و کاهش سرقت، یک مطالبه مردمیست و حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت روانی مردم از مهمترین دغدغه‌های پلیس در جامعه است
وی سرقت و برخورد با سارقان را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد:هوشمندسازی پلیس در ابعاد مختلف به ویژه در بعد تجهیزات و فناوری برای پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت بسیار مهم و اثرگذار است و امروز با توجه به پیچیدگی جرائم و آسیب‌های اجتماعی ، پیشرفت فناوری و تکنولوژی می‌طلبد که طرح‌های پژوهشی در زمینه نظم و امنیت نوآورانه همراه با خلاقیت و ایده‌های نو باشد به طوری که نتایج آن در ماموریت‌های ناجا تبلور پیدا کند.
سردار ملکی همچنین از راه‌اندازی قرارگاه امنیت اجتماعی در استان‌های شمالی کشور و لزوم اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها تصریح کرد : موتور محرکه طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها نیروی انتظامی است.
وی هدف از اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها را برخورد با ناهنجاری‌ها اجتماعی عنوان و بیان کرد: اجرای این طرح یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی در فصل تابستان است.
سردار ملکی ، گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی را در مقایسه با سایر سازمان‌ها و نهادها متفاوت دانست و گفت: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی و حافظ نظم و امنیت، بدون مشارکت اقشار مختلف مردم نمی‌تواند در حوزه پیشگیری انتظامی و اجتماعی موثر واقع شود.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان لازمه خدمت در نیروی انتظامی را آمادگی مقابله با بحران‌ها و داشتن روحیه جهادی دانست و خاطر نشان کرد: مطالبه‌گری و مسئولیت خواهی، راهکاری مهم در پیشگیری از وقوع جرم و موفقیت در اجرای ماموریت‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.