تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 16:31
کد خبر : 62888

با رفع ۸ فقره نشتی در شهر ماکلوان فومن از هدررفت ۱۳ لیتر برثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد

با رفع ۸ فقره نشتی در شهر ماکلوان فومن از هدررفت ۱۳ لیتر برثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای فومن ،از رفع ۸ فقره شکستگی خطوط آبرسانی شهر ماکلوان در اقطار مختلف شامل ۹۰/ ۷۵ میلیمتر پلی اتیلن در طی یک هفته گذشته خبر داد . وحیدمهجور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن با

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای فومن ،از رفع ۸ فقره شکستگی خطوط آبرسانی شهر ماکلوان در اقطار مختلف شامل ۹۰/ ۷۵ میلیمتر پلی اتیلن در طی یک هفته گذشته خبر داد .

وحیدمهجور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت: با حضور به موقع اکیپ اتفاقات این امور، پس از حفاری اقدامات ترمیمی لازم جهت رفع نشتی لوله های آب از خط انتقال و شبکه آب شرب انجام گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت : در راستای خدمات رسانی مطلوب به مشترکین و افزایش فشار شبکه آب شرب این شهر در شبکه های توزیع، با نشت یابی در خط انتقال آب شرب این شهر، تاکنون بیش از ۸ فقره نشتی شناسایی شده و این پیمایش در سطح خط انتقال و شبکه آب این شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرآبفای فومن تصریح کرد: با رفع نشتی در خط انتقال روستاهای تابعه تاکنون از هدر رفت ۱۳ لیتر آب در ثانیه جلوگیری و میزان فشار آب در بسیاری از نقاط شبکه توزیع افزایش یافته است.

مهجور هزینه اجرای عملیات رفع نشتی را حدود ۲۷ میلیون تومان و تامین آن را از محل اعتبارات جاری اعلام کردو گفت: این عملیات بوسیله نیروهای امانی و با تهیه لوازم موجود در انبار انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.