تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 18:16
کد خبر : 62755

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در بازدید از پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان از برخورداری بیش از ۱۴ هزار خانوار از آب شرب بهداشتی خبر داد. سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در بازدید از پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان از برخورداری بیش از ۱۴ هزار خانوار از آب شرب بهداشتی خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اجرای خط انتقال آب از مخزن سنگر به شهر کوچصفهان اظهار داشت: این پروژه با هدف ارتقاء کیفیت و تأمین آب شهر کوچصفهان و روستاهای مسیر در حال اجراست که جمعیت تحت پوشش در افق طرح برای بیش از ۱۴ هزار خانوار پیش بینی شده است.

وی همچنین اظهار داشت: این پروژه شامل اجرای خط انتقال آب از مخزن سنگر به شهر کوچصفهان به طول ۱۳.۵ کیلومتر با لوله های چدنی به قطر ۳۵۰ میلیمتر می باشد که تاکنون ۳۱۵۰ متر لوله گذاری انجام شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه یادآور شد: ۱۰۳۵۰ متر لوله گذاری و همچنین احداث حوضچه های شیرآلات و خرپا از رودخانه باقیمانده که حداقل اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه با احتساب تعدیل و حفظ قدرت خرید پیمانکار: ۹۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.