تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 14:17
کد خبر : 62698

محکومیت بیش از ۱۹ هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در گیلان

محکومیت بیش از ۱۹ هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از ۱۹هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود؛ به علت عدم ایفای تعهدات ارزی به پرداخت جریمه و شش ماه تعلیق محکوم شد. بر اساس گزارش روز دوشنبه روابط عمومی تعزیرات حکومتی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از ۱۹هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود؛ به علت عدم ایفای تعهدات ارزی به پرداخت جریمه و شش ماه تعلیق محکوم شد.

بر اساس گزارش روز دوشنبه روابط عمومی تعزیرات حکومتی گیلان، منصور انصاری اظهار کرد: یکی از بانک های استان که تامین کننده ارز این شرکت بود، طی شکایتی اعلام کرد که شرکت مذکور باوجود دریافت ارز دولتی به تعهد خود در این خصوص عمل نکرده و طبق گزارش گمرک هیچ کالایی را وارد کشور نکرده است.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده این شرکت در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان افزود: این فرد به اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که در نهایت تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان تصریح کرد: در نهایت شعبه رسیدگی کننده حکم به تعلیق شش ماهه کارت بازرگانی مدیر عامل و استرداد ۱۹ هزار و ۱۵۰ یورو به بیت المال صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.