تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 11:58
کد خبر : 62531

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در گیلان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در گیلان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از یک تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان گیلان کشف شده است. سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از یک تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان گیلان کشف شده است.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

او با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و بهره‌گیری حداکثری و هدفمند از امکانات و تجهیزات، عرصه را بر فعالیت سوداگران مرگ تنگ کرده است، افزود: بهترین و اثربخش‌ترین شیوه مقابله با مواد مخدر، پیشگیری اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی به ویژه قشر جوان جامعه از آسیب‌ها، تهدیدات و خطرات مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌های پلیس با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، برخورد با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: در کنار مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اطلاع‌رسانی و توسعه آموزش‌های همگانی با تکیه بر ابزار رسانه، محیط اجتماعی سالمی را برای انجام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کند.

سردار ملکی همچنین از انهدام ۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان گیلان خبر داد و گفت: ۶۳ دستگاه خودروی مورد استفاده قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز در این مدت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

او با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تصریح کرد: شهروندان در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ با ارائه گزارش و اطلاعات خود در خصوص مواد مخدر، پلیس را در تامین امنیت و ارتقاء آن یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.