تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 - 11:43
کد خبر : 62323

اعمال محدودیت های ترافیکی جاده ای در گیلان

اعمال محدودیت های ترافیکی جاده ای در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای امروز خبر داد. سرهنگ جاور صفاری روز جمعه با اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت بسیاری به شهرهای شان به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای امروز خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری روز جمعه با اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت بسیاری به شهرهای شان به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می شود.
وی افزود: بر همین اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت – قزوین و بالعکس و اردبیل – آستارا و بالعکس ممنوع است.
سرپرست پلیس راه استان گیلان با اشاره به عوامل حادثه ساز رانندگی ادامه داد : با توجه به این که همیشه بازگشت از سفر با خستگی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه همراه است، این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده ای دارد.
سرهنگ صفاری با بیان این که رانندگان در مسیرهای پر ترافیک باید صبر و حوصله داشته باشند ، توصیه کرد: رانندگان خودروها از سرعت و سبقت های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه ، این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

وی با این توصیه که رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند ، تاکید کرد: رانندگان ضمن همکاری و توجه به توصیه های پلیس و عوامل خدمات رسان، از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بر عزم جدی پلیس در برخورد با رانندگان متخلف تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی محورهای استان تحت نظارت ماموران پلیس و مجهز به سامانه های ثبت تخلفات است و با تمامی رانندگان حادثه ساز برخورد خواهد شد.

گیلان جزو پنج استان پرتردد کشور و سالانه پذیرای افزون بر ۳۰ میلیون گردشگر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.