تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 18:37
کد خبر : 62177

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه: با تامین ۲۳۴۲۲ میلیارد ریال بخش بزرگی از پروژه های آب وفاضلاب استان به اتمام خواهد رسید

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه: با تامین ۲۳۴۲۲ میلیارد ریال بخش بزرگی از پروژه های آب وفاضلاب استان به اتمام خواهد رسید

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، اخرین اقدامات و پیشرفت فیزیکی پروژه های اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر نوبخت معاون ریاست جمهورو رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور استاندارگیلان ، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی گیلان درسالن اجتماعات استانداری و از طریق ویدئو

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، اخرین اقدامات و پیشرفت فیزیکی پروژه های اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر نوبخت معاون ریاست جمهورو رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور استاندارگیلان ، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی گیلان درسالن اجتماعات استانداری و از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های گیلان برگزارشد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب  وفاضلاب استان گیلان نیز طی سخنانی کوتاه در برشمردن آخرین اقدامات انجام شده در پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: طرح های مصوب اقتصاد مقادمتی سال ۱۳۹۸ این شرکت شامل ۴ طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری رشت، بندرانزلی، لاهیجان و آستارا و سه طرح آبرسانی به شهرهای رشت، خمام، صومعه سرا و آستارا بوده است.

وی با اشاره به به اینکه تاکنون برای طرح های فاضلاب ۳۹۷۸میلیارد ریال هزینه شده، افزود: تکمیل طرح های فاضلاب نیازمند۲۱۹۰۰میلیارد اعتبار است که در این صورت  فاضلاب بیش از ۱.۴میلیون نفر جمعیت استان  تصفیه و با استانداردهای مورد نظر به منابع آبهای سطحی تخلیه خواهد شد. 

حسینی همچنین هزینه های انجام شده در بخش طرح های آبرسانی را ۱۵۲۲میلیارد ریال عنوان کردو گفت: برای تکمیل باقیمانده طرح های آبرسانی نیز ۶۶۵۶میلیارد ریال اعتبار لازم است و با این اتفاق تامین آب ۲.۵میلیون نفر از جمعیت استان انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان بااشاره به اینکه طرح های ابرسانی به ۳۵ روستای استان باجمعیتی بالغ بر ۱۷۰۰۰نفر به اتمام رسیده تصریح کرد: انتظار است تا پایان شهریور سال جاری طرح آبرسانی به ۳۰روستای دیگر نیز تکمیل گردد.

رئیس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مجموع اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های درحال اجرای این شرکت را ۲۳۴۲۲ریال عنوان کرد.

دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز با اشاره به تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در نخستین روزهای سال جاری متناسب با شعار راهبردی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید، خاطرنشان کرد: در این جلسه از مدیران خواسته شد تا برنامه‌های متناسب با شعار سال را به دبیرخانه ستاد ارسال و ضمن شتاب بخشی در انجام پروژه‌های باقیمانده از سال قبل، طرح‌های مشخص و کاربردی را برای سال جاری تعریف کنند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۳ و پنج دهم درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده استان در سال ۹۸ با حمایت دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان گفت: هفت پروژه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و چهار پروژه نیز پیشرفت بالای ۸۰ درصد و سایر طرح‌های این حوزه هم بیش از ۵۰ درصد رشد دارند .

دکتر زارع با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های آب  وفاضلاب گفت: تأمین آب آشامیدنی آستارا جدی‌ترین مشکل در حوزه آب استان است که امیدواریم با شتاب در تأمین اعتبار، شاهد رضایتمندی مردم این منطقه باشیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: امسال طرح های عمرانی بسیاری بهره برداری می شود که علاوه بر رفاه مردم و توسعه زیر ساخت ها،  اشتغال زایی را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.