تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 14:31
کد خبر : 61946

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور: علم و دانش امداد و نجات را باید به مردم آموزش دهیم

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور: علم و دانش امداد و نجات را باید به مردم آموزش دهیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهمیت فراگیری آموزش های امدادی از سوی عموم مردم گفت: علم و دانش امداد و نجات را باید با ارایه آموزش های مختلف امدادی و مورد نیاز به مردم انتقال دهیم. محمدحسن قوسیان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهمیت فراگیری آموزش های امدادی از سوی عموم مردم گفت: علم و دانش امداد و نجات را باید با ارایه آموزش های مختلف امدادی و مورد نیاز به مردم انتقال دهیم.

محمدحسن قوسیان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق هلال احمر گیلان و سرپرست این جمعیت در رشت با بیان این که آموزش های همگانی یکی از فعالیت های مهم جمعیت هلال احمر است افزود: باید شاهد آموزش های متنوعی به مردم در سطح جامعه باشیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه هلال احمر در سطح جهانی و ملی اظهار داشت: محور فعالیت های جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است، جوانان و داوطلبان هلال احمر در ارایه خدمت به مردم چشمداشتی ندارند، آنان افراد خیری هستند که توانشان را در راه خدمت به مردم تقدیم می کنند.

وی با بیان اینکه معمولا جمعیت هلال احمر را به عنوان ارایه فعالیت های امدادی می شناسند اما در حوزه فعالیت های اجتماعی، برنامه ها و اقدامات زیادی انجام می دهد، خاطر نشان کرد: در هلال احمر ظرفیت های فوق العاده ای وجود دارد اما فعالیت های امدادی آن نمود بیشتری دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور بیان داشت: هلال احمر، جمعیتی ملی و غیردولتی دارای اساسنامه است که اقدامات زیادی را برای مردم انجام می دهد که علاقه مردم به هلال احمر به این دلیل است.

وی با بیان اینکه خدمات هلال احمر داوطلبانه و بدون منت است، اظهار داشت: هلال احمر از دل مردم درآمده و در خدمت آنان است، تلاشگران این جمعیت در ارایه خدمت به مردم توقعی ندارند در حوادث عاشقانه برای ارایه خدمات رسانی به مردم و کاهش آلام آنان ایثار می کنند.

قوسیان با اشاره به ضرورت بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت خیرین اضافه کرد: جمعیت هلال احمر به کمک داوطلبان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که باید به خوبی آن را هدایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد اهمیت آموزش به روستائیان به منظور چگونگی مواجهه در حوادث و بلایا اظهار داشت: خانه های هلال در روستاها و محلات ظرفیت خوبی برای آموزش روستائیان است، این خانه ها پایگاه هایی هستند که تمامی فعالیت های هلال احمر در آن در حال انجام است.

وی رویکرد جدید مسئولان جمعیت هلال احمر کشور را انتخاب نیروها از داخل جمعیت هلال احمر استانها عنوان و خاطر نشان کرد: باید این فرصت را برای تک تک همکاران در جمعیت هلال احمر فراهم کنیم.

در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات مهدی ولی پور مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گیلان، سیاوش غلامی به عنوان سرپرست این جمعیت انتخاب شد.

ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر احمر کشور شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.