تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 19:24
کد خبر : 61849

۲۳ نانوا در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

۲۳ نانوا در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: ۲۳ نانوا طی ۲ ماه گذشته به علت کم‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت کار، برای پرداخت ۴۱ میلیون و ۲۱ هزار ریال جریمه، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. محسن آهنی روز شنبه در بازدید از چند نانوایی در شهر آستارا اظهار کرد:

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: ۲۳ نانوا طی ۲ ماه گذشته به علت کم‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت کار، برای پرداخت ۴۱ میلیون و ۲۱ هزار ریال جریمه، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محسن آهنی روز شنبه در بازدید از چند نانوایی در شهر آستارا اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت آستارا ۹۸۰ بار از نانوایی ها بازرسی و برای ۲۳ نانوا پرونده تخلف تشکیل شد.

وی از نانوایان خواست به نصب تابلو ایام تعطیل و ساعت پخت، پرهیز از تعطیلی خودسرانه، استفاده از ترازو، کاهش مصرف نمک و ممنوعیت افزودنی های غیر مجاز نظیر جوش شیرین و تکریم ارباب رجوع توجه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان خواست گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور در بازار را با شماره تلفن ۱۲۴ به این اداره اطلاع دهند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲۰۰ واحد نانوایی در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.