تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 19:13
کد خبر : 61726

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی: در هفته گذشته هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی غیر دولتی پرداخت شده است

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی: در هفته گذشته هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی غیر دولتی پرداخت شده است

جارستان: مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در حال پرداخت بوده و طی هفته گذشته هزار میلیارد تومان به این مراکز پرداخت شده است. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر شهرام غفاری اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته تامین منابع و پرداخت مطالبات مراکز

جارستان: مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در حال پرداخت بوده و طی هفته گذشته هزار میلیارد تومان به این مراکز پرداخت شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر شهرام غفاری اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته تامین منابع و پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد به خوبی در حال انجام است.
وی از پرداخت حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در هفته گذشته خبر داد و گفت: با این مبلغ ۲ ماه از مطالبات داروخانه‌ها پرداخت شده است.
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین از پرداخت ۲ ماه از مطالبات سایر مراکز درمانی خصوصی طرف قرارداد با این سازمان خبر داد و گفت: مبلغ پرداخت شده به این مراکز طی هفته گذشته حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بوده است.
دکتر غفاری بر تداوم پرداخت منظم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تداوم روند فعلی در ماه‌های آینده مطالبات مراکز درمانی غیردولتی از سازمان تامین اجتماعی به روز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.