تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 14:16
کد خبر : 61575

مهندس صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل: ریاست تامین اجتماعی سیاهکل در بین مدیران شهرستانی بسیار درخشید

مهندس صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل: ریاست تامین اجتماعی سیاهکل در بین مدیران شهرستانی بسیار درخشید

جارستان: مدیرکل و روسای پیشین و جدید تامین اجتماعی سیاهکل با فرماندار این شهرستان دیدار نمودند.بدنبال مراسم معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل، مدیرکل و روسای پیشین و جدید این مجموعه با مهندس صوفی فرماندار شهرستان بصو.رت اختصاصی دیدار نمودند. مهندس صوفی در این نشست تامین اجتماعی را در زمره معدود اداراتی برشمرد که

جارستان: مدیرکل و روسای پیشین و جدید تامین اجتماعی سیاهکل با فرماندار این شهرستان دیدار نمودند.
بدنبال مراسم معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل، مدیرکل و روسای پیشین و جدید این مجموعه با مهندس صوفی فرماندار شهرستان بصو.رت اختصاصی دیدار نمودند.

مهندس صوفی در این نشست تامین اجتماعی را در زمره معدود اداراتی برشمرد که توجه صرف به کار و عدم وجود حواشی را سرلوحه اصول خود دارد و حسن اخلاق و درایت رئیس و کارکنان آن یک باور و اذعان عمومی را دربرداشته است.

ایشان افزود: خانم صادقپور بعنوان یک مدیر زن در شهرستان درخشید و هیچگاه در این حوزه احساس خلائی نداشتیم .

فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه سطح نیاز و توقع مردم هر منطقه بعنوان شهروندان بومی متمایز است و ریاست تامین اجتماعی توانست با جلب رضایت عمومی در این بین بدرخشد و موفقیت های خوبی کسب نماید.

مهندس صوفی با بیان خصلتهای بارزی همچون نظم و سلامت کاری در زنان ، موافقت با انتقال خانم صادقپور و کم شدن یکی از مدیران موفق در شهرستان را علیرغم میل باطنی خود و بدلیل حل مشکلات شخصی ایشان دانسته و اظهار داشت : امیدوارم رئیس جدید و جوان تامین اجتماعی بتواند در تحقق اهداف و مسیر گذشته گام بردارد.

علی حسین نژاد مدیرکل استان در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت مقامات شهرستان ، نگاه مردمدارانه فرماندار را زبانزد دانسته و توفیق کسب شده در جلب رضایت مسئولین و مردم منطقه توسط رئیس و نیروهای جوان تامین اجتماعی را قوت قلبی برای مجموعه و بستری برای کارهای بهتر دانست.

در پایان این دیدار، رونوشت حکم انتصاب سبحان باقری مطلق رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل به فرماندار تقدیم و ایشان رسماً آغاز بکار نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.