تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 11:08
کد خبر : 61554

رفع ضعف آب شرب ۶ روستای آستانه اشرفیه در حال انجام است

رفع ضعف آب شرب ۶ روستای آستانه اشرفیه در حال انجام است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آستانه اشرفیه گفت: عملیات رفع ضعف آب شرب شش روستای این شهرستان از سوی این اداره در حال انجام است و به زودی مشکلات تامین آب این مناطق رفع می شود. حسین هاتف صبح چهارشنبه با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر اهالی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آستانه اشرفیه گفت: عملیات رفع ضعف آب شرب شش روستای این شهرستان از سوی این اداره در حال انجام است و به زودی مشکلات تامین آب این مناطق رفع می شود.

حسین هاتف صبح چهارشنبه با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر اهالی روستاهای لسکوکلایه ، لله وجه سر ، پایین رودپشت، لب دریا ، چورکوچان و سوخته کوه این شهرستان با ضعف آب شرب روبرو بوده اند افزود: مشکل تامین آب شرب این روستاها بصورت ساعتی بوده و کاملا قطع نبوده است.

وی در ادامه افزایش میزان حضور مسافران در روزهای اخیر را از عوامل اصلی ضعف آب شرب در این روستاها دانست و گفت: حضور مسافران در تعطیلات اخیر موجب افزایش مصرف آب شرب روستاهای این شهرستان شده ، ضمن آنکه شدت گرمای هوا نیز موجب مصرف بیش از اندازه آب شده است.

وی ضمن قدردانی از صبر و تحمل مردم مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: رفع ضعف آب شرب در روستاهای این منطقه با جدیت از سوی عوامل اداره امور آبفار پیگیری می شود و به زودی شرایط تامین آب شرب در این روستاها به حالت عادی برخواهد گشت.

هاتف با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز ۱۰۵ روستای شهرستان آستانه اشرفیه از ۱۸ تاسیسات آبرسانی تامین می شود یادآور شد: کلیه روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب بهره مندند و ۲۴ هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی نیز تحت پوشش اداره آب و فاضلاب روستایی این منطقه قرار دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.