تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 23:00
کد خبر : 61383

بقاع متبرکه و امامزادگان گیلان بازگشایی شد

بقاع متبرکه و امامزادگان گیلان بازگشایی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان که از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بود بعد از سه ماه بازگشایی شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان غروب روز دوشنبه در این باره گفت: امام زادگان و بقاع متبرکه استان باز شدند اما اقامه نماز جماعت

جارستان به نقل از ایرنا؛ امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان که از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بود بعد از سه ماه بازگشایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان غروب روز دوشنبه در این باره گفت: امام زادگان و بقاع متبرکه استان باز شدند اما اقامه نماز جماعت درآنها انجام نمی شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده در این زمینه افزود: صحن ها و رواق های امام زادگان برای زیارت باز هستند اما ضروری است مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس از بوسیدن و دست کشیدن به ضریح خودداری کنند که این مهم از سوی خدام به زائران توصیه و تاکید می شود و در این رابطه علائم و تابلوهای هشدار دهنده هم نصب شده است.

به گفته وی، امام زادگان و بقاع متبرکه استان روزانه توسط خدام ضدعفونی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از مردم و زائران خواست تا برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در زیارت امام زادگان توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

استان گیلان ٩۴١ بقعه متبرکه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.