تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1399 - 18:29
کد خبر : 61276

توسعه ۲۳۰متر ی فاضلاب شهر لاهیجان

توسعه ۲۳۰متر ی فاضلاب شهر لاهیجان

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، به نقل از مدیر آبفای لاهیجان از توسعه ۲۳۰متر از شبکه فاضلاب این شهر خبرداد. حسن نژاد مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان با بر شمردن اقدامات انجام گرفته در زمینه رفع مشکلات فاضلاب شهر لاهیجان گفت: بیش از ۲۶۰ متراز شبکه

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، به نقل از مدیر آبفای لاهیجان از توسعه ۲۳۰متر از شبکه فاضلاب این شهر خبرداد.

حسن نژاد مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان با بر شمردن اقدامات انجام گرفته در زمینه رفع مشکلات فاضلاب شهر لاهیجان گفت: بیش از ۲۶۰ متراز شبکه فاضلاب این شهر اصلاح و ۲۳۰ متر آن توسعه یافت.

مدیرآبفای لاهیجان با ذکر این نکته که بیش از ۱۳۰۰۰ متر از شبکه سنتی و بهداشتی شهر لاهیجان نیز مورد لایروبی قرار گرفت، افزود:در سال گذشته مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت گرفتگی شبکه فاضلاب که به علت ورود آب های سطحی در هنگام بارندگی و انباشته شدن شن و ماسه ایجاد می شد، هزینه شده است.

حسن نژاد ضمن اشاره به برنامه های شرکت برای جمع آوری فاضلاب شهر از انهار و هدایت به تصفیه خانه فاضلاب اعلام کرد: هم اینک بطور همزمان چندین شرکت پیمانکاری در قالب قراردادهای جداگانه به ارزش ریالی سی و شش میلیارد ریال در شهر لاهیجان به جهت حل مشکل فاضلاب شهر فعال هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان ضمن اعلام قدردانی از حمایت های همه جانبه مسئولین استانی و شهرستانی ابراز امیدواری کرد: با اتمام طرح های نیمه تمام مشکلات دیرینه ی فاضلاب شهر به حداقل برسد و این اقدامات گامی به جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان محترم و شریف لاهیجان باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.