تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1399 - 15:06
کد خبر : 61258

امام جمعه رشت: دولت و مجلس در کنار هم مشکلات را برطرف کنند

امام جمعه رشت: دولت و مجلس در کنار هم مشکلات را برطرف کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ امام جمعه رشت گفت: دولت و مجلس در کنار هم و به دور از مسایل سیاسی، مشکلات موجود در جامعه را حل کنند. آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در خطبه های نماز عید فطر رشت اظهار داشت: هم اینک مردم با گرانی کالاها و افزایش قیمت اقلام مختلف مواجه

جارستان به نقل از ایرنا؛ امام جمعه رشت گفت: دولت و مجلس در کنار هم و به دور از مسایل سیاسی، مشکلات موجود در جامعه را حل کنند.

آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در خطبه های نماز عید فطر رشت اظهار داشت: هم اینک مردم با گرانی کالاها و افزایش قیمت اقلام مختلف مواجه هستند و این امر باعث شده تا اکثر اقشار جامعه دچار مشکل شده و تحت فشار قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه برای حل این مشکلات باید مجلس و دولت و همه بخش های نظام در کنار هم قرار گیرند، افزود: در چند سال اخیر شاهد اختلاس های زیادی در کشور بودیم که اگر رقم های این اختلاس ها را جمع کنیم، شاید به اندازه بودجه یک سال کشور شود و باید شرایطی فراهم شود تا اختلاس گران نتوانند به این راحتی پول بیت المال را به یغما ببرند.

وی ادامه داد: اگر اختلاس، دزدی و سوء مدیریت نباشد، شاهد توسعه فراوان در زمینه های مختلف اجتماعی و اقتصادی در جامعه خواهیم بود و از سویی باید شرایطی فراهم شود تا کسی جرات اختلاس نداشته باشد و مردم نیز به چشم ببینند که با اختلاس گران به شدت برخورد می شود.

امام جمعه رشت اضافه کرد: عفو و رحمت اسلامی برای اختلاس گران نباید مفهومی داشته باشد و آنها باید بدانند که مجازات اسلامی در اتنظارشان است و این عملکرد می تواند امید را بین مردم افزایش دهد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ضرورت کنترل بیشتر دستگاه های نظارتی اشاره و بیان کرد: در گیلان دستگاه های نظارتی عملکرد خوب و مقتدرانه ای دارند و این امر باید در سطح کشور نیز در حد بالایی ارتقا یابد چون با نظارت بیشتر و قدرتمندتر دست اختلاس گران کوتاه می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به جهش تولید اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته به عنوان رونق تولید نامگذاری شده بود و گرچه مقام معظم رهبری از کارهای انجام شده طی سال گذشته تا حدودی رضایت داشتند اما دورنما و افق مد نظر ایشان برآورده نشد و باید سعی کنیم تا در سال جاری با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم در سال جهش تولید اقدامات شایسته و موثری را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: باید تولیدات داخلی ما که هم اینک در داخل و نیز سایر کشورهای جهان از اعتبار خاصی برخوردار است را افزایش داده و کیفیت محصولات را ارتقا دهیم ضمن آنکه مردم نیز برای حمایت از تولید داخل باید انتخاب اول شان، تولیدات داخلی باشد تا شاهد حمایت و جهش تولید باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.