تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 18:07
کد خبر : 61213

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: جایگاه تشکل های کارگری و انجمن های صنفی را ارزشمند دانسته و تعامل با آنها را وظیفه خود میدانیم

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: جایگاه تشکل های کارگری و انجمن های صنفی را ارزشمند دانسته و تعامل با آنها را وظیفه خود میدانیم

جارستان: اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمودند. علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان ، جایگاه تشکلهای کارگری و انجمن های صنفی را ارزشمند برشمرده و افزود : تعامل و

جارستان: اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمودند.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان ، جایگاه تشکلهای کارگری و انجمن های صنفی را ارزشمند برشمرده و افزود : تعامل و توجه ویژه به این مجموعه ها را از وظایف خود میدانیم .

ایشان با تاکید براینکه کارگران از اقشار شریف جامعه بوده و در بخش ساختمانی بدلیل جنس کاری نیازمند حمایت بیشتر میباشند اظهار داشت : باید تلاش شود تا راههای سوء استفاده از ظرفیت و سهمیه های تعیین شده برای فعالان واقعی این گروه جلوگیری گردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام آمادگی کامل برای اجرای برنامه های مشترک در حوزه آموزش و اقدامات نظارتی ، از اختصاص سهمیه های جدید در روزهای اخیر به واحدهای تابعه خبر داد .

مهدی خجسته رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان و عضو کانون عالی این تشکل در عرصه کشوری نیز طی سخنانی با اشاره به وجود ۲۱ انجمن فعال در حوزه کارگران ساختمانی در گیلان ، افزود : فلسفه وجودی این انجمن ها تشکیل بستری حقوقی برای فعالیتهای صنفی و مطالبات این قشر است .

ایشان با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم که اعضای هیات مدیره انجمن الزاماً باید در این رسته شغلی فعال باشند اظهار داشت : ما بازوان اجرایی تامین اجتماعی برای امور بیمه ای کارگران هستیم .

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان با بیان اینکه اگر انجمن در مسیر درست و خوب کار کند ، اداره کار ، فنی حرفه ای و تامین اجتماعی نیز راحتتر در اجرای برنامه های خود گام برخواهند داشت .

خجسته رسیدن به جایگاه ایده آل و مطلوب جامعه کارگران ساختمانی را هدف انجمن معرفی و اذعان نمود : در دو سال اخیر امور بیمه ای کارگران ساختمانی با تکیه بر ثبت نام در سامانه رفاهی و طی مراحلی از جمله تایید هویت ملی ، تایید کارت مهارت و عدم داشتن کسب و کار دیگر انجام میپذیرد .

محمدعلی کریمی رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی تامین اجتماعی گیلان نیز با اشاره به اینکه از استانهایی هستیم که تعامل دوسویه و موفق بین انجمن و تامین اجتماعی در آن زبانزد است افزود : بیش از ۹۶ درصد کارگران ساختمانی گیلان در سامانه رفاهی ثبت نام شده و امور پالایش اطلاعات آنها انجام گردیده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.