تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 11:14
کد خبر : 61041

در آستانه روز قدس؛ مسابقه فرهنگی مقاومت تا پیروزی برگزار می‌شود

در آستانه روز قدس؛ مسابقه فرهنگی مقاومت تا پیروزی برگزار می‌شود

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه فرهنگی مقاومت تا پیروزی برای گرامیداشت روز قدس در لنگرود برگزار می‌شود.سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز قدس مسابقه فرهنگی با عنوان “مقاومت تا پیروزی” در این شهرستان برگزار می‌شود. او

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه فرهنگی مقاومت تا پیروزی برای گرامیداشت روز قدس در لنگرود برگزار می‌شود.
سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز قدس مسابقه فرهنگی با عنوان “مقاومت تا پیروزی” در این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تصویر پاسخنامه را تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه به langrud97farhang@gmail.com ارسال کنند و در پایان به برندگان مسابقه هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

رئیس ارشاد لنگرود اظهار داشت: روز قدس نماد مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است و ملت‌های آزادیخواه جهان در این روز مواضع خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

مقدسی ادامه داد: روز قدس موضوعی نیست که به خاطر شیوع بیماری کرونا و منع تجمعات به فراموشی سپرده شود.

او تصریح کرد: امسال به اشکال مختلف از جمله فضای مجازی می‌توان روز قدس را گرامی داشت و مردم نوآوری‌های خاص خود را در این زمینه خواهند داشت.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای مهار این بیماری مسری، هیچ تجمع و برنامه حضوری تحت عنوان مراسم روز جهانی قدس در هیچ نقطه‌ای از استان گیلان حتی در شهر‌های با وضعیت سفید و کم‌خطر برگزار نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.