تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 22:20
کد خبر : 60987

کمک ۱۰ میلیون تومانی کارکنان تامین اجتماعی گیلان به طرح مواسات و کمک مومنانه

کمک ۱۰ میلیون تومانی کارکنان تامین اجتماعی گیلان به طرح مواسات و کمک مومنانه

جارستان: پرسنل تامین اجتماعی گیلان با اختصاص کمک مالی ، در حرکتی نوع دوستانه در رزمایش طرح مواسات مشارکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری و در لبیک به منویات معظم له در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به

جارستان: پرسنل تامین اجتماعی گیلان با اختصاص کمک مالی ، در حرکتی نوع دوستانه در رزمایش طرح مواسات مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری و در لبیک به منویات معظم له در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان بمنظور بهره گیری مناسب از فرصت مغتنم ماه ضیافت الهی و با شعار (( قلب شکسته هر نیازمند ارگ خداست و دلجوئی و یاری رساندن به آن بمنزله زینت و زیور بستن بارگاه الهی است )) ، پرسنل تامین اجتماعی گیلان مبلغ ۱۰ میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت نمودند .

شایان ذکر است در همین راستا ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ویژه برنامه ای که به همت بسیج کارمندان و ادارات و با حضور معاون استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین برگزار گردید شرکت نمود .

حسین نژاد در حاشیه این مراسم ضمن مصاحبه با صداو سیمای مرکز استان ، به تشریح اهداف مشارکت در این طرح پرداخته و در ادامه طی نشستی با سردار عاشوری جانشین فرمانده سپاه قدس و سرهنگ حسینی فرمانده بسیج ادارات دیدار نمود .

دراین برنامه از نقس آفرینی و سهم ارزنده تامین اجتماعی در این حرکت نوع دوستانه تجلیل شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.