تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 20:29
کد خبر : 60973

راه‌های حادثه‌خیز آستارا شناسایی و اصلاح می‌شود

راه‌های حادثه‌خیز آستارا شناسایی و اصلاح می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار آستارا با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان در تعطیلات عید فطر و تابستان، شناسایی و اصلاح پنج نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای و سه نقطه پرخطر شهری را از دستگاه‌های متولی خواستار شد. کامبیز لقمانی مقدم عصر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار آستارا با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان در تعطیلات عید فطر و تابستان، شناسایی و اصلاح پنج نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای و سه نقطه پرخطر شهری را از دستگاه‌های متولی خواستار شد.

کامبیز لقمانی مقدم عصر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا گفت: بعد از شناسایی و گزارش نقاط حادثه خیز از سوی پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری از طریق استانداری گیلان برای تامین اعتبار اصلاح نقاط خطرناک اقدام خواهیم کرد.

فرمانده پلیس راه آستارا – تالش نیز در این جلسه نصب سرعتکاه در نزدیکی میدان لا و سه راه ویرمونی، برچیده شدن دکه های حاشیه جاده اصلی آستارا – اردبیل و تامین روشنایی جاده حیران در حوالی روستاهای مشند و خانبلاغی را خواستار شد.

سرهنگ محمد سلیمانی راد اظهار کرد: تصادفات رانندگی منجر به خسارت در محور آستارا – تالش در سال ۹۸ نسبت به سال ماقبل آن، افزایش و تصادفات منجر به فوت و جرح کاهش یافته بود.

محور آستارا – تالش به دلیل وصل به محور آستارا – اردبیل، از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و از جاده های پرتردد شمال ایران است.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.