تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 14:59
کد خبر : 60939

تجلیل از معلمان فعال شبکه آموزشی شاد و خبرنگاران فرهنگی در صومعه سرا

تجلیل از معلمان فعال شبکه آموزشی شاد و خبرنگاران فرهنگی در صومعه سرا

جارستان به نقل از ایرنا؛ طی آئینی از چهار خبرنگار فرهنگی و ۲۶ معلم نمونه فعال در شبکه اجتماعی شاد تجلیل شد . فرماندار شهرستان صومعه سرا در این مراسم گفت : ویژگی مشترک خبرنگاران با معلمان آگاهی بخش به جامعه است.سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه خبرنگاران و معلمان صومعه سرا در بحران کرونا فعالیت

جارستان به نقل از ایرنا؛ طی آئینی از چهار خبرنگار فرهنگی و ۲۶ معلم نمونه فعال در شبکه اجتماعی شاد تجلیل شد .

فرماندار شهرستان صومعه سرا در این مراسم گفت : ویژگی مشترک خبرنگاران با معلمان آگاهی بخش به جامعه است.
سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه خبرنگاران و معلمان صومعه سرا در بحران کرونا فعالیت خود افزایش دادند افزود: به خوبی باتوجه به تعطیلی مدارس در این ایام دیدیم چراغ و عشق معلمی خاموش شدنی نیست و معلمان با حضور در شبکه شاد و حتی مناطق محروم نشان دادند که آموزش تعطیل پذیر نیست .
وی با تقدیر از تلاش فرهنگیان خبرنگار و معلمان فعال در شبکه شاد افزود: رسانه ها؛حلقه ارتباطی به مردم و جامعه را برقرار می کنند در نتیجه آموزش و پرورش را به جامعه پیوند      می دهند .
مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به اینکه در حقیقت فعالیت اجتماعی و معلمی در راستای هم قرار دارد افزود: آموزش وپرورش تلاش می کند به صورت مستمر زمینه بروز توانمندی‌ها، ایثار و تلاش معلمان را فراهم آورده و مراتب تقدیر و تشکر آحاد جامعه را از مقام علم‌آموزی و معلم به همکاران معزز فرهنگی منتقل کند.
حسین بالو در ادامه با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفت افزود: تجلیل از معلمان مقطع زمانی خاص محدود نمی شود زیرا تلاش در زمینه آموزش بویژه در این ایام تعطیل نبود .
هم اکنون حدود ۱۵ هزار دانش آموز در ۱۵۷مدرسه در مقاطع مختلف صومعه سرا تحصیل می کنند و ۴۲۰۰ دانش آموز در ۶۱ مدرسه منطقه تولمات مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.