تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 13:21
کد خبر : 60662

نظام اسلامی ما مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد

نظام اسلامی ما مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه نظام اسلامی ما در سایه رشادت های جوانان و فرزندانش امروز مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد ، گفت: برای اینکه برپایی نظام اسلامی را در جهان شاهد باشیم، باید قدرتمند بوده و اقتدار خود را قوت بخشیم. امیر

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه نظام اسلامی ما در سایه رشادت های جوانان و فرزندانش امروز مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد ، گفت: برای اینکه برپایی نظام اسلامی را در جهان شاهد باشیم، باید قدرتمند بوده و اقتدار خود را قوت بخشیم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری روز دوشنبه در مراسم یادبود شهدای ناوچه کنارک در رشت اظهار داشت: برای قدرتمند شدن نیز باید بها بپردازیم که شهدای ما که در جبهه های مختلف برای برقراری امنیت و برای برافراشتن پرچم نظام اسلامی، به درجه رفیع شهادت می رسند، بخشی از این بها برای اقتدار نظام و عزت ملت ماست.

وی افزود: در واقع برای رسیدن به عزت و اقتدار باید ایستادگی و تلاش کرد و سربازان رشید ما نیز در این مسیر همه همت خود را به کار می بندند و از جان گذشتگی ها می کنند و در سایه این تلاش و ایثار سربازان و فرزندان این مرز و بوم شاهد امنیتی تام و تمام در همه زمینه ها در کشور هستیم.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز تعدادی از سربازان سلحشور ما که اکثر آنان آموزش های خود را در این مرکز فرا گرفته بودند در حالی که روزه بودند حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شدند که این شهدای گرانقدر سرمایه های ما و افرادی متخصص بودند.

وی عنوان کرد : حتی قهرمان غواصی ارتش های جهان نیز در بین این شهدا بود و یکی از این شهدا قبل از آغاز ماموریت غسل شهادت کرده بود و یکی دیگر از آنان هم به عنوان مدافع حرم بارها از عتبات عالیات پاسداری کرده بود.

فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت بیان کرد: البته مرگ پایان راه همه انسانهاست و همه ما باید روزی از این دنیا هجرت کنیم اما خوش به حال آنانکه که پایان زندگی دنیوی شان به جای مرگ عادی، شهادت می شود و به رستگاری می رسند همانند شهدای ناو موشک انداز کنارک که در ایام ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان هم در این مراسم اظهار داشت: تعدادی از فرزندان ما در حادثه ای تلخ و در حین انجام ماموریت و برای قدرتمندی میهن اسلامی ما به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سعید مهدوی افزود: البته این حادثه تلخ باطن نورانی دارد چون این شهدای گرانقدر جان خود را نثار خداوند کردند و از عرش ناوچه به عرش الهی رسیدند و اگر این باورها نباشد، تمام تلاش های ما و جانفشانی شهدای ما از بین می رود.

وی بیان کرد: هم اینک با رشادت های این سربازان جان برکف، قدرت نیروی دریایی ما به جایی رسیده که ناو آمریکا جرات ندارد جلوی ناوچه ما را بگیرد و این اقتدار مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی همه نیروهای نظامی و انتظامی ما در کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: سربازان ما سرباز امام عصر(عج) هستند از این رو وقتی سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت می رسد، تمام دنیا متاثر شد و در اقصی نقاط جهان برای شهادت این سردار بزرگ اسلام که به دست آمریکایی های جنایتکار به شهادت رسید، مراسم یادبود برپا کردند در حالی که تاکنون برای هیچ سرداری در جهان چنین مراسمی برپا نشد و این امر ثابت می کند که سربازان ما سرباز امام عصر (عج) هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.