تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 13:07
کد خبر : 60659

۴۶ هزار نفر در صومعه سرا از خدمات تامین اجتماعی بهره می برند

۴۶ هزار نفر در صومعه سرا  از خدمات تامین اجتماعی بهره می برند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس تامین اجتماعی صومعه سرا گفت: ۴۶هزار و ۳۴۱نفر از خدمات درمانی این شعبه بهره مند می شوند. سید یاسین موسوی فرد روز دوشنبه در این مورد اظهار داشت: تامین اجتماعی صومعه سرا با ۱۵هزار و ۸۱۳ نفر بیمه شده اصلی و ۴هزار و ۱۷۶پرونده مستمری بگیر و با احتساب

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس تامین اجتماعی صومعه سرا گفت: ۴۶هزار و ۳۴۱نفر از خدمات درمانی این شعبه بهره مند می شوند.

سید یاسین موسوی فرد روز دوشنبه در این مورد اظهار داشت: تامین اجتماعی صومعه سرا با ۱۵هزار و ۸۱۳ نفر بیمه شده اصلی و ۴هزار و ۱۷۶پرونده مستمری بگیر و با احتساب افراد تبعی ۴۶هزار و ۳۴۱ نفر رادر سال ۹۸ تحت پوشش قرار داده است .
او با اشاره به اینکه بیمه شدگان اصلی در چهار گروه بیمه ای خاص ، اجباری، توافقی و بیکاری قرار می گیرند افزود: مستمری بگیران مجموع اصلی و تبعی در این شهرستان با احتساب بازمانده ها ۸هزار و ۶۴۲ نفر هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تعهدات سازمان تامین اجتماعی در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه‌شدگان ارائه می شود یادآور شد:
شعبه صومعه سرا در سال ۹۸ بابت تعهدات بلند مدت بالغ بر ۹۲۱میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال پرداختی داشته و به طور میانگین ماهیانه ۷۶میلیارد و ۷۸۱میلیون ریال تعهد پرداخت صورت گرفته است.
وی افزود: درسال ۹۸ بابت تعهدات کوتاه مدت شعبه صومعه سرا بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال پرداخت به بیمه شدگان داشته است.
موسوی فرد در ادامه با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بهتر کارگزاری ایجاد شده اظهارداشت: مجموع مستمری بگیران در سال ۹۷ اعم از بیمه شده اصلی و بازنشسته ،از کار افتاده و بازمانده ۳هزار و ۸۴۴نفر بود که این تعداد در سال ۹۸با رشد ۸.۶ درصد به ۴هزار و ۱۷۶ نفر رسیده است .
رئیس تامین اجتماعی صومعه سرا در ادامه اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۶هزار و ۶۴۶فقره دفترچه صادره و ۲۳هزار۵۱۷دفترچه تجدید شده،۳۶۶دفترچه المثنی و ۲هزارو۷۶۳دفترچه اولین بار برای متقاضیان در این شهرستان صادر شده است .

وی به عملکرد واحد بازرسی اشاره کرد وافزود: طی این مدت ۹هزار و۸۰۴ بازرسی انجام شده است که ۲۰۳ کارگاه کشف و۴هزار ۳۹۳نفر بیمه شده مورد بازرسی قرار گرفته اند .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.