تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 21:10
کد خبر : 60450

شهرداری انزلی: برای حفظ خانه اقبال هیچ کوتاهی و اهمالی نشده است

شهرداری انزلی: برای حفظ خانه اقبال هیچ کوتاهی و اهمالی نشده است

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شهرداری بندرانزلی با اشاره به حواشی ایجاد شده نسبت به خانه اقبال بعنوان یک اثر میراثی گفت: بیش از ۱۰۰ اثر میراثی در انزلی وجود دارد و در خصوص خانه اقبال هیچ گونه کوتاهی و اهمالی از سوی شهرداری صورت نگرفته است. مهدی خلیلی عصر شنبه در نشست خبری

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شهرداری بندرانزلی با اشاره به حواشی ایجاد شده نسبت به خانه اقبال بعنوان یک اثر میراثی گفت: بیش از ۱۰۰ اثر میراثی در انزلی وجود دارد و در خصوص خانه اقبال هیچ گونه کوتاهی و اهمالی از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

مهدی خلیلی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خانه اقبال متعلق به دوره پهلوی است نه قاجار و آنچه وظیفه ما بوده در این حوزه انجام داده ایم .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه کارخانه اسفالت شهرداری انزلی نیز به عنوان تنها کارخانه اسفالت شهرداری های گیلان فعال است ، گفت :به رغم پیر بودن این کارخانه برای رفع مشکلات معابر شهری روزانه ۲۰ تن اسفالت تولید و در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به واگذاری کارخانه کمپوست بندرانزلی به مدت یکسال به بخش خصوصی در جهت کاهش ۲۰ درصدی بازگشتی ضایعات این کارخانه اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد از هزینه های شهرداری از درامدهای حوزه ساختمان تامین می شود.

سرپرست شهرداری بندرانزلی همچنین اظهار کرد: ۹ دستگاه خودروی سنگین و سبک و نیمه سبک از کار افتاده شهرداری انزلی با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شدند .

خلیلی با اشاره به احداث سکوی قهرمانان بندرانزلی همچنین اظهار کرد: پل قدیم و تاریخی غازیان در حال سنگفرش شدن و تبدیل به مکان گردشگری برای جذب توریست و گردشگر است و فاز دوم پارک شهید دوربین نیز با سرعت بیشتری در دست ادامه ساخت است.

وی همچنین با اشاره به خارج شدن نوع مدیریت قبرستان بندرانزلی از حالت هیات امنایی گفت: با تاسیس سازمان آرامستان شهرداری بندرانزلی و با دستور قضایی مدیریت قبرستان بندرانزلی در حال حاضر به شهرداری تفویض شد و کلیه خدمات لازم از سوی شهرداری انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به جمع آوری بیش از ۹۰ قلاده سگ بلاصاحب در بندرانزلی و انتقال آن ها به پناهگاه سگ ها تاکید کرد: این سگ ها برای عقیم سازی به این پناهگاه منتقل می شوند و باید بگویم شهرداری انزلی به ازای هر قلاده سگ، یک میلیون تومان هزینه می کند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و شهرداری این شهر ساحلی بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.